Ana Tkalac Verčič redovita je profesorica u trajnom zvanju na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta – Zagreb. Diplomirala je i magistrirala na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a doktorirala na Ekonomskom fakultetu – Zagreb, na kojem radi od 1997. godine. Kao Fulbrightov stipendist boravila je na University of Maryland, u SAD-u. Diplomantica je prestižnog britanskog CIPR (Chartered Institute of Public Relations) programa. Područja kojima se bavi u svojem znanstvenom i nastavnom radu obuhvaćaju različite komunikacijske discipline prvenstveno područja marketinške komunikacije, odnosa s javnošću, oglašavanje i interne komunikacije. Na Ekonomskom fakultetu – Zagreb nositeljica je i su-nositeljica brojnih kolegija (Marketing, Marketinška komunikacija, Odnosi s javnošću, Oglašavanje i drugih) na preddiplomskom, diplomskom, specijalističkom i doktorskom studiju. Objavila je brojne radove u priznatim međunarodnim znanstvenim časopisima, te održala više pozvanih predavanja. Dobitnica je nagrade „Mijo Mirković“ u 2016. godini za autorstvo sveučilišnog udžbenika „Odnosi s javnošć“, te nagrade PRIDE (Public Relations Division of the National Communication Association) za koautorstvo međunarodnog udžbenika “The Global Public Relations Handbook”, 2003. godine. Predsjednica je Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Europass CV - hrvatski
Europass CV - engleski
Projekt Hrvatske zaklade za znanost - Doprinos interne komunikacije uspješnosti organizacije: položaj, kanali, mjerenje i odnos s povezanim konceptima