POSTUPAK PRIJAVE, PISANJA I PREDAJE DIPLOMSKOG RADA
KORAK 1: DOGOVOR S MENTOROM I PRIPREMA PRIJAVE
Student s mentorom dogovara temu diplomskog rada i priprema prijavu teme. Mentori mogu biti nastavnici najmanje u zvanju docenta ili post-doktorandi uz odobrenje Fakultetskog vijeća. Predložena tema diplomskog rada, prema Pravilniku, mora biti povezana s područjem istraživačkog rada potencijalnog mentora.
Nakon što je s mentorom usuglašena tema i istraživački problem, student pristupa izradi prijave teme diplomskog rada. Prijava teme diplomskog rada sastoji se od 5 dokumenata/priloga:
Obrazac za prijavu teme diplomskog rada (Prilog 1.).
- Sadržaj rada (sadržaj je potrebno razraditi na barem dvije razine).
- Obrazloženje teme (objasniti temu i argumentirati njenu aktualnost, definirati predmet i ciljeve rada, objasniti metodologiju koja će se koristiti za ostvarivanje predmeta i ciljeva rada, navesti očekivani stručni doprinos rada; jedna do dvije stranice; tekst pisati u 3. licu jednine).
- Popis literature (inicijalni popis literature koji sadrži minimalno 20 izvora među kojima trebaju prevladavati relevantni znanstveni članci).
- Izjava o akademskoj čestitosti (samo na hrvatskom jeziku; Prilog 2.).
KORAK 2: PRIPREMA PRIJAVE TEME DIPLOMSKOG RADA I SLANJE PUTEM GAUDEAMUSA
Nakon što se student dogovori s mentorom o temi diplomskog rada i svim detaljima vezanim za istraživanje, potrebno je prijaviti se u Gaudeamus sustav i izvršiti prijavu. Mentor unosi podatke o članovima povjerenstva za obranu diplomskog rada. Prikupljanje materijala za sjednice Vijeća smjera Menadžerska informatika:
- 10. veljače do 20. veljače
- 10. svibnja do 20. svibnja
- 20. lipnja do 30. lipnja
- 1. rujna do 10. rujna
- 10. studenog do 20. studenog
Aplikacija za prijavu diplomskih radova
GAUDEAMUS
KORAK 3: ODLUKA VIJEĆA STUDIJA
Odluka o prihvaćanju teme će biti objavljena u roku 14 dana od isteka roka za prijavu teme na poveznici.
Vijeće smjera Menadžerske informatike donosi 3 vrste odluka o prijavama tema diplomskih radova:
1. Prijava teme se prihvaća i nema primjedbi. Student u suradnji sa mentorom počinje sa izradom diplomskog rada, bez promjenama u odnosu na prijavu.
2. Prijava teme se prihvaća uz izmjene. Student u suradnji sa mentorom mijenja prijavu sukladno komentarima/zahtjevima Vijeća, ali ne predaje ponovo prijavu u sustav. U skladu sa napravljenim promjenama počinje sa izradom diplomskog rada.
3. Prijava teme se odbija. Student u suradnji sa mentorom mijenja prijavu sukladno komentarima/zahtjevima vijeća i ponovo predaje prijavu u sustav.
KORAK 4: PISANJE DIPLOMSKOG RADA
Kada je odabrana tema diplomskog rada formalno odobrena, studenti pišu svoj rad, te s mentorom dogovaraju dinamiku čitanja i predaje rada.
KORAK 5: PREDAJA DIPLOMSKOG RADA
Nakon što mentor odobri predaju diplomskog rada, dogovara se termin obrane diplomskog rada. Prije pokretanja dogovora o obrani diplomskog rada potrebno je izvršiti sljedeće radnje:
1. Sravnjenje e-Indeksa: Nakon što student položi sve ispite i sve ocjene budu upisane u e-Indeks i ISVU sustav, potrebno je obaviti sravnjenje e-Indeksa u referadi (više informacija: poveznica).
2. Prijavnica za diplomski rad: Student treba kupiti prijavnicu za diplomski rad (službeni obrazac u skriptarnici Fakulteta), ispuniti podatke u gornjem dijelu prijavnice i potpisati ju te prijavnicu dostaviti na potpis mentoru i voditeljici smjera u roku deset (10) radnih dana od datuma prihvaćanja teme. Ako nije drugačije dogovoreno s mentorom, prijavnice se ostavljaju na potpis i preuzimaju kod tajnice Katedre za informatiku, gospođe Ruže Papić (Kabinet: A-19, prizemlje).
3. Provjera izvornosti rada: Rad je, u dogovoru s mentorom, potrebno predati u Turnitin sustav za provjeru izvornosti. Ukoliko nije drugačije dogovoreno s mentorom, student se prijavljuje u sustav koristeći podatke u nastavku te nakon objave obavještava mentora o tome da je rad objavljen, a po završetku provjere izvornosti finalne verzije rada, studentu se dostavlja potvrda da je rad prošao provjeru izvornosti.
4. Ovjera u Referadi: Nakon što je rad prošao provjeru izvornosti i nakon što je prijavnica potpisana od strane studenta, mentora i voditeljice smjera, student s prijavnicom, ispisanom potvrdom iz sustava Turnitin da je rad prošao provjeru izvornosti i jednim primjerkom rada koji sadrži vlastoručno potpisanu izjavu o akademskoj čestitosti (jednostrani ispis, spiralni uvez) ide u Referadu na ovjeru, pri čemu će u Referadi nakon ovjere rada i prijavnice dobiti i zapisnik o obrani. Ovjerenu prijavnicu, ovjereni primjerak rada i zapisnik je potrebno donijeti na obranu diplomskog rada.
KORAK 6: OBRANA DIPLOMSKOG RADA
Obrana diplomskog rada se održava pred Povjerenstvom za obranu, koje čine mentor i imenovani članovi povjerenstva. Student tijekom obrane diplomskog rada iznosi ciljeve rada, rezultate rada i zaključak, pri čemu u dogovoru s mentorom priprema usmeno izlaganje ili izlaganje uz pomoć Power Point prezentacije. Nakon izlaganja članovi Povjerenstva za obranu i javnost postavljaju pitanja na koja student odgovara. Po završetku odgovaranja, članovi Povjerenstva donose odluku o uspješnosti obrane diplomskog rada te popunjavaju prijavnicu i zapisnik. Najave termina obrana objavljene su na poveznici.
Termini obrane diplomskih radova u 2025. godini:
- termin - 24.2.2025. - 28.2.2025. godine
- termin - 14.4.2025. - 18.4.2025. godine
- termin - 23.6.2025. - 04.7.2025. godine
- termin - 15.9.2025. - 30.9.2025. godine
- termin - 10.11.2025. - 14.11.2025. godine
Upute za samoarhiviranje radova u Repozitorij EFZG-a
Studenti moraju svoje diplomske radove izraditi u skladu sa:
Pravilnikom o izradi pisanih radova na integriranom preddiplomskom i diplomskom sveučilišnom studiju Ekonomskog fakulteta - Zagreb
Uputama za izradu popisa izvora na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu
Preporuka je pročitati i Vodič za istraživanje Knjižnično-dokumentacijskog centra EFZG-a.