Predavač: Prof.dr.sc. Ana Tkalac Verčič
Opis kolegija
Pregled teorijskih spoznaja i metodoloških pristupa svim elementima marketinškog komunikacijskog miksa. Analiza ključnih teorija iz područja oglašavanja, odnosa s javnošću i interne komunikacije te specifičnosti digitalnih medija. Razmatranje uloge marketinške komunikacije na današnjim tržištima te analiza načina na koji se promjene u okruženju reflektiraju na pojedine elemente marketinške komunikacije. Kritičko promišljanje i razvijanje prakse pojedinih segmenata integriranih marketinških komunikacija. Analiza ključnih teorija u svim elementima marketinških komunikacija. Postavljanje i razrada problema istraživanja integriranih marketinških komunikacija i potrebne metodologije na razini doktorskog studija.
Ciljevi učenja
- usvajanje novih, naprednih i inovativnih znanja iz integriranih marketinških komunikacija
- strateško i kritičko promišljanje o svim aspektima modernih integriranih marketinških komunikacija, kao i analiza potencijalnih prilika i prijetnji te odabir optimalne strategije za uspjeh na tržištu
- razvoj vještina i kompetencija u analizi javnosti i tržišta u cilju kreiranja strategija za razvoj dijaloga
- stjecanje sposobnosti izrade komunikacijske strategije i komunikacijskog plana kao temeljnog instrumenta za odlučivanje u integriranim marketinškim komunikacijama
- razvoj kompetencija u verbalnom i pisanom komuniciranju za potrebe odlučivanja i rješavanja problema u marketinškoj komunikaciji
Ishodi učenja
- klasificirati i ocijeniti utjecaj čimbenika okruženja na odabir pristupa i strategije marketinških komunikacija
- kritički prosuditi alternativne opcije strategija marketinških komunikacija na tržištu
- vrednovati utjecaj aktualnih trendova i očekivanih globalnih promjena na potencijalne komunikacijske programe
- kreirati i prezentirati komunikacijski plan na odabranom tržištu
Oblici nastave
- predavanja
- seminari i radionice
- analize slučajeva
- samostalni zadaci