Ekonomski fakultet - Zagreb
POPIS SVEUČILIŠNIH SPECIJALISTIČKIH STUDIJA

Ponašanje poslovnih kupaca

Predavač:  prof.dr.sc. Dubravka Sinčić Ćorić

Opis kolegija:
Razumijevanje poslovnog marketinga i ponašanja poslovnog kupca. Perspektive ponašanja poslovnih kupaca. Marketing odnosa (CRM). Utjecaji čimbenika okruženja na ponašanje poslovnih kupaca. Utjecaj psiholoških čimbenika na ponašanje poslovnih kupaca. Potrošačevo znanje o proizvodu i uključenost u proces donošenja odluke. Ponašanje potrošača i marketinške strategije. Analiza poslovnih kupaca i marketinške strategije: segmentiranje tržišta i pozicioniranje proizvoda, ponašanje kupaca i strategija proizvoda, ponašanje kupaca i promocijska strategija, ponašanje kupaca i cjenovna strategija, ponašanje kupaca i strategija distribucije.
Ponašanja poslovnih kupaca i marketinško okruženje. Tržišne vrijednosti potrošača.
Determinante ponašanja poslovnih kupaca. Obilježja tržišta poslovnih kupaca; Kontekst tržišta poslovnih kupaca (ekonomija, vlada i tehnologija). Trendovi i determinante ponašanja poslovnih kupaca. Donošenje odluka poslovnog kupca. Donošenje odluka vlade i vladinih institucija. Donošenje odluka posrednika. Donošenje odluka poduzeća.