Predavač: prof. dr.sc. Đurđana Ozretić Došen
Opis kolegija: Priroda i snaga marke - Koncept marke, funkcije marke, koncept znanja o marki (poznatost i image marke), značenje marke za potrošače i poduzeće, koncept vrijednosti (tržišne, financijske) marke. Oblikovanje i pozicioniranje marke – Asocijacije (priroda, izvori, intenzitet) na marku, percepcijska mreža marke, odgovori potrošača na asocijacije na marku. Interno i eksterno pozicioniranje marke. Strategije izgradnje snažnih marki -strategije označavanja markom, uvođenje novih marki na tržište, proširenje marki, licenciranje, co-branding. Upravljanje markama tijekom vremena – portfolio marki, izazovi upravljanja markom u skladu s promjenama potrošača, konkurencije, tržišta. Internacionalizacija upravljanja markom.
Opis kolegija: Priroda i snaga marke - Koncept marke, funkcije marke, koncept znanja o marki (poznatost i image marke), značenje marke za potrošače i poduzeće, koncept vrijednosti (tržišne, financijske) marke. Oblikovanje i pozicioniranje marke – Asocijacije (priroda, izvori, intenzitet) na marku, percepcijska mreža marke, odgovori potrošača na asocijacije na marku. Interno i eksterno pozicioniranje marke. Strategije izgradnje snažnih marki -strategije označavanja markom, uvođenje novih marki na tržište, proširenje marki, licenciranje, co-branding. Upravljanje markama tijekom vremena – portfolio marki, izazovi upravljanja markom u skladu s promjenama potrošača, konkurencije, tržišta. Internacionalizacija upravljanja markom.