Osnovni podaci | |
Naziv kolegija: | Ekonomika elektroničke trgovine |
Bodovi | 5 |
Šifra kolegija: | 83140 |
Status kolegija: | izborni |
Godina i semestar studija: | 1.godina/ II. semestar |
Web stranice kolegija: | - |
Katedra: | Katedra za trgovinu |
Nositelj kolegija: | Prof. dr. sc. Nikola Knego |
Izvođači kolegija: | Prof. dr. sc. Nikola Knego, Izv. prof. dr. sc. Blaženka Knežević |
Asistenti: | Mia Delić, mag. oec. |
Vrsta studija: | Diplomski sveučilišni studij Poslovne ekonomije |
Smjer studija: | Trgovina |
Ukupno sati nastave: | 30 |
Jezik predavanja: | hrvatski |
Vrijeme održavanja nastave: | Satnica |
Nastavni ciljevi: | |
Razumijevanje uloge i značenja elektroničke trgovine kao najbrže rastućeg segmenta trgovine u suvremenom trgovinskom poslovanju. Stjecanje znanja o položaju e-trgovine u poslovnoj strategiji poduzeća te ovladavanje vještinama za razumijevanje modela elektroničke trgovine, vrsta i uloge posrednika u elektroničkoj trgovini. Ovladavanje znanjem za razumijevanje poticaja i zapreka u razvoju elektroničke trgovine te tijeka poslovnog procesa u elektroničkoj trgovini. Stjecanje specifičnih znanja o principima formiranja asortimana, strategijama formiranja cijena, utjecaju elektroničke trgovine na društveno okruženje te građenja povjerenja kupaca i odnosa s kupcima u elektroničkoj trgovini. |
|
Program predmeta: | |
1. Uvod u elektroničku trgovinu 2. Poticaji i zapreke razvoju elektroničke trgovine 3. Tijek poslovnog procesa u elektroničkoj trgovini 4. Principi formiranja asortimana u elektroničkoj trgovini 5. Strategija formiranja cijena u elektroničkoj trgovini 6. Povjerenje kupaca i odnosi s kupcima u elektroničkoj trgovini 7. Utjecaj elektroničke trgovine na društveno okruženje |
|
Nastavne metode: | |
Predavanja, seminarska nastava, vježbe, pisani radovi i rješavanje praktičnih zadataka, individualni rad. | |
Obavezna literatura: | |
Vulkan, (2003), The Economics of E-Commerce : A Strategic Guide, Princeton University Press. Turban et al., (2008), Electronic Commerce 2008: A Managerial Perspective, Prentice Hall |
|
Dodatna literatura: | |
Baye, (2002), The Economics of the Internet and E-Commerce, Elsevier Science. |
|
Obaveze studenata: | |
Aktivno sudjelovanje u svim oblicima nastave. Praćenje i čitanje aktualne literature. Pisanje osvrta na aktualne teme. Eventualno sudjelovanje u izradi različitih projekata. | |
Način ispitivanja/ocjenjivanja: | |
Konačna ocjena će se formirati na temelju tih provjera znanja kao i putem pismenog i usmenog ispita. Aktivno sudjelovanje u nastavi 30%. Pristupni rad 40%. Ispit 30%. | |
Prijave ispita: | |
ISVU studomat | |
Uvjeti za upis predmeta: | |
- | |
Dodatne informacije: | |
- |