UPIS STUDENATA U VIŠE GODINE STUDIJA
Upisi studenata u akademsku 2018./2019. godinu (zimski semestar), odvijat će se u periodu od 14.09.2018. (od 08:30) do 05.10.2018. (do 12:00). Studenti upis obavljaju putem Studomata.
Popunjen upisni materijal, indeks i dokaz o izvršenoj uplati participacije ( odnosi se na studente koji plaćaju studij), predaje se u roku od 3 dana od dana upisa putem Studomata, ali najkasnije do 09.10.2018. u Studentsku referadu od 10:00 do 14:00 sati.
Studenti koji upisuju 3. semestar nakon stečenih uvjeta za upis, upisuju predmete do ukupne obaveze od 30 ECTS bodova, a ostatak predmeta upisuje referent u Studentskoj referadi, prilikom obrade upisnog materijala.
Studenti koji upisuju 5. semestar nakon stečenih uvjeta za upis, upisuju prvenstveno izborne, zatim obvezne predmete do ukupnog opterećenja od 30 ECTS bodova, a ostatak predmeta upisuje referent u Studentskoj referadi.
Studenti koji upisuju ponavljanje III. godine studija odnosno dopis 7. semestra nakon stečenih uvjeta za upis istog, upisuju predmete do ukupnog opterećenja od 30 ECTS bodova, a ostatak predmeta upisuje referent u Studentskoj referadi (preporuka je da se prvenstveno upisuju izborni predmeti).
Studenti koji prvi put upisuju 7. semestar integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Poslovne ekonomije, odabiru modul (link će biti objavljen na web stranici Fakulteta) na temelju prosjeka ocjena koji će se putem aplikacije provesti dana 27.09.2018. godine od 10:00 sati do 28.09.2018. godine do 18:00 sati.
Prigovori na eventualne greške u izračunu prosjeka ocjena javiti na mail rfisic@efzg.hr 27.09.2018. do 15:00 sati.
Za studente IV. godine preddiplomskog sveučilišnog studija Poslovne ekonomije koji putem molbe zatraže prelazak na Integrirani preddiplomski i diplomski studij Poslovne ekonomije, odabir modula odvijat će se nakon što se provede odabir modula za studente koji prvi put upisuju IV. godinu Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Poslovne ekonomije po principu gdje je ostalo mjesta u kvoti. Odabir modula za ove studente provodi se putem molbe dana 27. i 28.09.2018. godine. Molbe se predaju na urudžbeni Ekonomskog fakulteta Zagreb u uredovno radno vrijeme. U molbi navesti pet željenih modula po prioritetu za upis. Uz molbu studenti su dužni priložiti prijepis ocjena.
Upis ovih studenata provodit će se u Studentskoj referadi po preuzimanju rješenja, a zaključno sa 05.10.2018. godine.
Studenti specijalističkog diplomskog stručnog studija i diplomskog sveučilišnog studija koji produžuju rok diplomiranja te studenti preddiplomskog stručnog i sveučilišnog studija koji upisuju pad ili produljenje 3. odnosno 4. godine, upis ne obavljaju putem Studomata, nego upisne materijale predaju u Studentsku referadu.
Studenti koji u dvije akademske godine nisu ostvarili 35 ECTS-a, molbom mogu zatražiti nastavak studija.
Studenti koji su izborne predmete birali putem Burze, kao i studenti koji su odabir modula obavili putem aplikacije, upis ne vrše putem Studomata.
Upis studenata koji su izborne predmete birali putem Burze izbornih predmeta, kao i studenata koji su odabir modula obavili putem aplikacije, održat će se 06.10.2018. godine prema posebnom rasporedu koji će biti naknadno objavljen.
Sve ostale studentske molbe predaju se u vrijeme upisnih rokova, a najkasnije do 26.09.2018. godine.
Izračun studentskih participacija redovnih studenata za akademsku 2018./2019. godinu, po stečenom broju ECTS-a (računaju se samo stečeni ECTS bodovi u akademskoj 2017./2018.godini):
Student je položio u akademskoj 2017./2018. godini 35 ECTS-a i ostalo mu je nepoloženo 25 ECTS-a,
Izračun: 25 ECTS-a x 120,00 kn = 3.000,00 kn
Student dopisuje sa više godine 35 ECTS-a, koje ne plaća.
Svi ostali studenti plaćaju sukladno odlukama o studentskim participacijama za akademsku 2018./2019. godinu.
VAŽNO:
Uplata participacija obavlja se na račun Ekonomskog fakulteta – Zagreb IBAN: HR 0723600001101351242
Na uplatnici studenti su dužni unijeti/napisati svoj OIB
Napomena:
Studenti BDIB i diplomskih studija na engleskom jeziku, nakon što obave upis putem studomata, indekse donose u sobu 5 Studentske referade.
Svi studenti kojima je odobreno plaćanje studija u ratama, pored upisnog materijala, dužni su dostaviti i:
STUDENTSKA REFERADA
Upisi studenata u akademsku 2018./2019. godinu (zimski semestar), odvijat će se u periodu od 14.09.2018. (od 08:30) do 05.10.2018. (do 12:00). Studenti upis obavljaju putem Studomata.
Popunjen upisni materijal, indeks i dokaz o izvršenoj uplati participacije ( odnosi se na studente koji plaćaju studij), predaje se u roku od 3 dana od dana upisa putem Studomata, ali najkasnije do 09.10.2018. u Studentsku referadu od 10:00 do 14:00 sati.
Studenti koji upisuju 3. semestar nakon stečenih uvjeta za upis, upisuju predmete do ukupne obaveze od 30 ECTS bodova, a ostatak predmeta upisuje referent u Studentskoj referadi, prilikom obrade upisnog materijala.
Studenti koji upisuju 5. semestar nakon stečenih uvjeta za upis, upisuju prvenstveno izborne, zatim obvezne predmete do ukupnog opterećenja od 30 ECTS bodova, a ostatak predmeta upisuje referent u Studentskoj referadi.
Studenti koji upisuju ponavljanje III. godine studija odnosno dopis 7. semestra nakon stečenih uvjeta za upis istog, upisuju predmete do ukupnog opterećenja od 30 ECTS bodova, a ostatak predmeta upisuje referent u Studentskoj referadi (preporuka je da se prvenstveno upisuju izborni predmeti).
Studenti koji prvi put upisuju 7. semestar integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Poslovne ekonomije, odabiru modul (link će biti objavljen na web stranici Fakulteta) na temelju prosjeka ocjena koji će se putem aplikacije provesti dana 27.09.2018. godine od 10:00 sati do 28.09.2018. godine do 18:00 sati.
Prigovori na eventualne greške u izračunu prosjeka ocjena javiti na mail rfisic@efzg.hr 27.09.2018. do 15:00 sati.
Za studente IV. godine preddiplomskog sveučilišnog studija Poslovne ekonomije koji putem molbe zatraže prelazak na Integrirani preddiplomski i diplomski studij Poslovne ekonomije, odabir modula odvijat će se nakon što se provede odabir modula za studente koji prvi put upisuju IV. godinu Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Poslovne ekonomije po principu gdje je ostalo mjesta u kvoti. Odabir modula za ove studente provodi se putem molbe dana 27. i 28.09.2018. godine. Molbe se predaju na urudžbeni Ekonomskog fakulteta Zagreb u uredovno radno vrijeme. U molbi navesti pet željenih modula po prioritetu za upis. Uz molbu studenti su dužni priložiti prijepis ocjena.
Upis ovih studenata provodit će se u Studentskoj referadi po preuzimanju rješenja, a zaključno sa 05.10.2018. godine.
Studenti specijalističkog diplomskog stručnog studija i diplomskog sveučilišnog studija koji produžuju rok diplomiranja te studenti preddiplomskog stručnog i sveučilišnog studija koji upisuju pad ili produljenje 3. odnosno 4. godine, upis ne obavljaju putem Studomata, nego upisne materijale predaju u Studentsku referadu.
Studenti koji u dvije akademske godine nisu ostvarili 35 ECTS-a, molbom mogu zatražiti nastavak studija.
Studenti koji su izborne predmete birali putem Burze, kao i studenti koji su odabir modula obavili putem aplikacije, upis ne vrše putem Studomata.
Upis studenata koji su izborne predmete birali putem Burze izbornih predmeta, kao i studenata koji su odabir modula obavili putem aplikacije, održat će se 06.10.2018. godine prema posebnom rasporedu koji će biti naknadno objavljen.
Sve ostale studentske molbe predaju se u vrijeme upisnih rokova, a najkasnije do 26.09.2018. godine.
Izračun studentskih participacija redovnih studenata za akademsku 2018./2019. godinu, po stečenom broju ECTS-a (računaju se samo stečeni ECTS bodovi u akademskoj 2017./2018.godini):
- 0 - 29 ECTS-a – puna školarina 7.200,00 kn;
- 30 - 54 ECTS-a – plaća se 120,00 kn po ne položenom broju ECTS-u (do 60 ECTS-a), dopis predmeta se ne plaća.
Student je položio u akademskoj 2017./2018. godini 35 ECTS-a i ostalo mu je nepoloženo 25 ECTS-a,
Izračun: 25 ECTS-a x 120,00 kn = 3.000,00 kn
Student dopisuje sa više godine 35 ECTS-a, koje ne plaća.
- 55 ECTS-a i više – 0,00 kuna
Svi ostali studenti plaćaju sukladno odlukama o studentskim participacijama za akademsku 2018./2019. godinu.
VAŽNO:
Uplata participacija obavlja se na račun Ekonomskog fakulteta – Zagreb IBAN: HR 0723600001101351242
Na uplatnici studenti su dužni unijeti/napisati svoj OIB
Napomena:
Studenti BDIB i diplomskih studija na engleskom jeziku, nakon što obave upis putem studomata, indekse donose u sobu 5 Studentske referade.
Svi studenti kojima je odobreno plaćanje studija u ratama, pored upisnog materijala, dužni su dostaviti i:
- Rješenje o obročnom plaćanju,
- Potvrdu o uplati prve rate.
STUDENTSKA REFERADA