Suradnja Ekonomskog fakulteta, Katedre za marketing s Muzejom za umjetnost i obrt (MUO)

ODRŽANO PREDAVANJE DOBRA STARA VREMENA: NOSTALGIJA U MARKETINGU

Posljednje u nizu predavanja u okviru suradnje Ekonomskog fakulteta - Zagreb, Katedre za marketing i Muzeja za umjetnost i obrt održano je u četvrtak, 27. rujna 2018. godine pod temom „Dobra stara vremena: nostalgija u marketingu“. Predavanje je održala doc. dr. sc. Sandra Horvat s Katedre za marketing koja je brojnu publiku vratila u prošlost kroz primjere zapaženih i uspješnih marketinških kampanji koje su koristile nostalgiju, sve od pedesetih godina prošlog stoljeća pa do danas.  Doc. dr. sc.  S. Horvat također je predstavila mogućnost primjene nostalgije u suvremenim marketinškim aktivnostima kao što su ponovno lansiranje ili isticanje proizvoda koji su bili uspješni u prošlosti (npr. Borosane, Silk Milk) ili retro ambalaže (npr. Domaćica), korištenjem poznatih ličnosti koje su najveću slavu imale u prošlosti (npr. Marilyn Monroe za Citroen DS3), ili razvojem promotivnih kampanja kojima se potrošače podsjeća na djetinjstvo („Sjeti se“ za SOS dječje selo). Više informacija o suradnji Ekonomskog fakulteta - Zagreb, Katedre za marketing i Muzeja za umjetnost i obrt možete pročitati na web stranici Katedre za marketing.


Foto: Vedran Benović 

Foto: Vedran Benović 
________________________________________________________________________________________________________________________________________________

POZIVNICA NA PREDAVANJE: "DOBRA STARA VREMENA: NOSTALGIJA U MARKETINGU" U OKVIRU SURADNJE EFZG-a i MUO-a


27.09. 2018. /19 sati
Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet - Zagreb,
Doc. dr. sc. Sandra Horvat
Tema: „Dobra stara vremena“: nostalgija u marketingu.
Lokacija: Muzej za umjetnost i obrt


Ulaz na sva predavanja je besplatan.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

VELIKI INTERES NA PREDAVANJU „JE LI MARKETING UMJETNOST ILI ZNANOST?“ U MUO

Jesenski ciklus predavanja posvećenih marketingu u sklopu suradnje Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta - Zagreb i Muzeja za umjetnost i obrt započeo je zanimljivim interaktivnim predavanjem doc. dr. sc. Vatroslava Škare na temu „Je li marketing umjetnost ili znanost?“.

U traženju odgovora na ovo kompleksno pitanje doc. dr. sc. Škare se vratio u početke marketinga kao struke na Aveniju Madison u New York u 1950.-te godine te pokazao kako su zapravo prvi marketinški stručnjaci bili dominantno umjetnici. Priču o daljnjem razvoju marketinga sve do danas potkrijepio je brojnim uspješnim primjerima iz prakse i rezultatima znanstvenih istraživanja čime je pokazao kao je znanstvena podloga neprijeporno ishodište suvremenog marketinškog pristupa. Konačno, marketing se nipošto ne može smatrati samo umjetnošću ili samo znanošću, jer dobar marketinški stručnjak treba posjedovati interdisciplinarna znanja i vještine iz umjetnosti i iz znanosti. 

Interes publike kao i njihove reakcije tijekom i nakon predavanja pokazale su izrazitu zainteresiranost za odgovore koje marketing može ponuditi kako praksi, tako i akademskoj zajednici. Više informacija o suradnji možete pročitati na web stranici Katedre za marketing


Foto: Vedran Benović 

Foto: Vedran Benović 
________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Predavanja uz izložbu Šezdesete u Hrvatskoj: Mit i stvarnost nastavnika s Katedre za marketing u Muzeju za umjetnost i obrt u rujnu 

20.9. 2018. / 19 sati

Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet - Zagreb,
Doc. dr.  sc. Vatroslav Škare
Tema: Je li marketing umjetnost ili znanost?
Lokacija: Muzej za umjetnost i obrt



27.09. 2018. /19 sati
Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet - Zagreb,
Doc. dr. sc. Sandra Horvat
Tema: „Dobra stara vremena“: nostalgija u marketingu.
Lokacija: Muzej za umjetnost i obrt

Ulaz na sva predavanja je besplatan.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________


NASTAVAK CIKLUSA PREDAVANJA U PARTNERSKOJ SURADNJI EFZG (KATEDRA ZA MARKETING) I MUZEJA ZA UMJETNOST I OBRT (IZLOŽBA „ŠEZDESETE U HRVATSKOJ - MIT I STVARNOST“)

U sklopu suradnje Ekonomskog fakulteta - Zagreb – Katedre za marketing i Muzeja za umjetnost i obrt na izložbi Šezdesete u Hrvatskoj - mit i stvarnost u muzeju je tijekom lipnja i srpnja održan ciklus predavanja kao dio aktivnosti popularizacije marketinga kao znanstvene discipline i profesionalne struke. Prvo predavanje 12. lipnja 2018. održala je prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen pod nazivom Uloga marketinga usluga (muzeja) u ekonomiji doživljaja, dok je doc. dr. sc. Morana Fudurić 14. lipnja 2018. održala radionicu pod nazivom Inovativni pristupi financiranju svojih ideja, a dr. sc. Tanja Komarac 5. srpnja 2018. predavanje pod nazivom Mitovi i stvarnost: kako tehnologija mijenja naš pogled na muzeje.

Predavanjem posvećenom izazovima stvaranja doživljaja za korisnike koji u sve većoj mjeri traže atraktivnu i personaliziranu ponudu brojnih usluga (s naglaskom na usluge muzeja), radionicom u okviru koje je bilo moguće upoznati se s pravilnim pristupom sve popularnijem skupnom financiranju – crowdfundingu,, te predavanjem o novim mogućnostima koje tehnologije stvaraju za muzeje prof. dr. sc. Ozretić Došen, doc. dr. sc. Fudurić i dr. sc. Komarac izazvale su brojne pozitivne reakcije publike koja je posjetila događanja u Muzeju za umjetnost i obrt, čime su pridonijele osnaživanju imidža Katedre za marketing i Ekonomskoga fakulteta - Zagreb u široj javnosti. 

  

  
Foto: Vedran Benović i Katedra za marketing
________________________________________________________________________________________________________________________________________________



________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VIŠE OD POLA STOLJEĆA IZUČAVANJA MARKETINGA NA EKONOMSKOM FAKULTETU - ZAGREB

Predavanjem professora emeritusa Joze Previšića, pod naslovom Marketing u Republici Hrvatskoj u 1960-tim, održanim u četvrtak 17. svibnja 2018., u Muzeju za umjetnost i obrt započeo je ciklus predavanja u okviru partnerske suradnje Katedre za marketing i Muzeja za umjetnost i obrt, izložbe „Šezdesete u Hrvatskoj - Mit i stvarnost“.

Predavanje je bilo posvećeno aktualnim marketinškim aktivnostima u 1960-tim, promatranim iz perspektive potrošača, poduzeća i gospodarskog sustava. Istaknuti su doprinosi razvoju znanstvene i stručne marketinške literature na hrvatskom jeziku tadašnjih autora - profesora, predavača i marketinških stručnjaka. Ukazano je na osnivanje i razvoj asocijacija i institucija koje su doprinijele implementaciji i produbljivanju razumijevanja marketinga u specifičnom kontekstu tadašnjeg društvenog uređenja.

Svojim zanimljivim predavačkim stilom, uz korištenje autentičnih, rijetkih i teško dostupnih materijala professor emeritus Jozo Previšić je publici pružio edukativni i zanimljivi uvid u razvoj akademske discipline koja je već više od 5 desetljeća prisutna u programima EFZG-a te čini dio današnje svakodnevne poslovne prakse gospodarskih subjekata u RH. 

  
Foto: Srećko Budek
Galerija fotografija s predavanja
________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Suradnja Ekonomskog fakulteta - Zagreb, Katedre za marketing s Muzejom za umjetnost i obrt (MUO)


________________________________________________________________________________________________________________________________________________
O suradnji:

Ekonomski fakultet - Zagreb i Muzej za umjetnost i obrt (MUO) su 1. ožujka 2018. potpisali Ugovor o međusobnoj suradnji na realizaciji izložbe Šezdesete u Hrvatskoj: Mit i stvarnost. Ekonomski fakultet –Zagreb je time postao akademski partner najveće ovogodišnje izložbe u MUO koja će trajati 6 mjeseci (travanj -  listopad 2018).

Izložba je posvećena ključnom razdoblju novije hrvatske povijesti od 1958. do 1971. godine, s naglaskom na gospodarski razvoj i procvat društva. U sklopu izložbe obilježit će se pojava, uvođenje i razvoj marketinga 1960.-tih godina u Hrvatskoj kao akademske discipline izučavanja na Ekonomskom fakultetu - Zagreb te primjene marketinških znanja i vještina u poslovnoj praksi u poduzećima. Stručna predavanja za široku publiku će održati nastavnici Katedre za marketing, a za studente će se osigurati posebna stručna vodstva po muzeju.

Predavanja uz izložbu Šezdesete u Hrvatskoj: Mit i stvarnost nastavnika s Katedre za marketing u Muzeju za umjetnost i obrt

17.5. 2018. / 19 sati

Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet - Zagreb,
Professor Emeritus Jozo Previšić
Tema: Marketing u Republici Hrvatskoj u 1960-tim
Muzej za umjetnost i obrt​

12.06. 2018. / 19 sati
Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet - Zagreb,
Prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen
Tema:  Uloga marketinga usluga (muzeja) u ekonomiji doživljaja
Muzej za umjetnost i obrt

5.7. 2018. / 19 sati
Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet - Zagreb,
Dr. sc. Tanja Komarac
Tema: Mitovi i stvarnost: Kako tehnologija mijenja naš pogled na muzeje?

20.9. 2018. / 19 sati
Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet - Zagreb,
Doc. dr.  sc. Vatroslav Škare
Tema: Je li marketing umjetnost ili znanost?
Muzej za umjetnost i obrt

27.09. 2018. /19 sati
Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet - Zagreb,
Doc. dr. sc. Sandra Horvat
Tema: „Dobra stara vremena“: nostalgija u marketingu.
Muzej za umjetnost i obrt

Popratni program

14.6. 2018. / 19 sati
Radionica Inovativni pristupi financiranju svojih ideja
Doc. dr. sc. Morana Fudurić
Muzej za umjetnost i obrt

Više o izložbi i posebnim događanjima možete pročitati na web stranici MUO i Katedre za marketing ili kontaktiranjem prof. Đurđane Ozretić Došen i asist. Tanje Komarac s Katedre za marketing.

Najava izložbe