Ekonomski fakultet - Zagreb
Popis studija

Marketinški menadžment

"Jedna od najsigurnijih investicija jest ulaganje u vlastito znanje i obrazovanje!"
prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen

Poslijediplomski studij Marketinški menadžment

Postdiplomski studij - voditelji: prof. Đurđana Ozretić Došen i prof. Jozo Previšić

Upravljanje marketingom jedan je od najvećih poslovnih izazova. Zahtijeva proaktivne i kvalitetno obrazovane marketinške stručnjake koji razumiju sve aspekte marketinga: kreiranje ponude, upravljanje markama, upravljanje prodajom i distribucijom, oblikovanje marketinške komunikacije i upravljanje odnosima s potrošačima.

Poslijediplomski studij doživljavamo kao Vaše ulaganje u profesionalni i osobni razvoj, koji će Vam pomoći u ostvarenju životnih ciljeva. Upis na poslijediplomski studij važna je odluka u Vašem profesionalnom životu.

Hvala Vam što razmatrate našu ponudu da zajedno ostvarimo Vaše akademske ciljeve!

Voditeljica studija,
prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen

Svake godine raspisuje se Natječaj za upis nove generacije polaznika na poslijediplomske specijalističke studije te poslijediplomske sveučilišne (doktorske) studije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Zanima li vas upis na poslijediplomski studij Marketinški menadžment, ovdje navodimo informacije o upisu na studij koje naši potencijalni polaznici najčešće žele znati, a za dodatne informacije možete se javiti tajnicima studija, izv. prof. dr. sc. Vatroslavu Škari na vskare@efzg.hr, izv. prof. dr. sc. Zoranu Krupki na zkrupka@efzg.hr ili dr. sc. Tanji Komarac na tkomarac@efzg.hr.

Lideri u marketinškoj edukaciji

Od početka djelovanja 2007. godine, poslijediplomski studij Marketinški menadžment pohađalo je devet generacija polaznika koji rade na marketinškim pozicijama u brojnim domaćim i inozemnim poduzećima na hrvatskom tržištu. Odlične povratne informacije polaznika i njihove uspješne karijere poticaj su za kontinuirana unapređenja programa i praćenja trendova u struci. Time smo zauzeli vodeće mjesto u poslijediplomskoj edukaciji iz područja marketinga u Hrvatskoj.

Naša misija je podržati ispunjenje profesionalnih ambicija naših polaznika. To postižemo inovativnim obrazovnim procesom kojim naši polaznici stječu aktualna marketinška znanja i vještine, ali i razvijaju samopouzdanje u odlučivanju.

Kao sveučilišni studij iz područja poslovne ekonomije, naglašavamo važnost znanstvenih spoznaja kroz njihovu praktičnu primjenu u stvarnim poslovnim situacijama. Naši predavači su iskusni profesori s dugogodišnjim iskustvom u obrazovanju menadžera, a u svoje kolegije uključuju i brojne stručnjake iz prakse, koji su se dokazali svojim poslovnim rezultatima.

Prethodnih devet generacija pohađalo je preko 170 polaznika iz brojnih poduzeća kao što su Atlantic Grupa, Bayer, Belupo, Dukat, Ernst&Young, Konzum, L'Oreal, Međunarodna Zračna luka Zagreb, Obala grupa, Opel, Podravka, Privredna banka, T-HT, Tele2, Tisak, VIPnet, Zagrebačka banka i mnoga druga. 

Našim polaznicima nudimo:

  • suvremeni program usklađen s Bolonjskom deklaracijom
  • kompetentne i iskusne profesore i goste predavače iz prakse
  • sveučilišnu diplomu i mogućnost nastavka školovanja na doktorskom studiju
  • nastavu prilagođenu poslovnim obvezama polaznika
Magisterij iz marketinga?

Je li Vaš studij magisterij marketinga? Dobije li se titula mr. sc.? Nudite li magistarski postdiplomski? Kada tajnici studija razgovaraju s našim potencijalnim polaznicima (i Vi se možete prijaviti za konzultacije), uvijek je dio razgovora posvećen spomenutim pitanjima. Zato ovdje navodimo nekoliko korisnih informacija za naše potencijalne polaznike.

Zakonskim promjenama i usklađivanjem s Bolonjskom deklaracijom ukinuti su znanstveni poslijediplomski studiji kojima se stjecala titula mr. sc. odnosno magistar znanosti. Do 2005. godine na Ekonomskom fakultetu djelovao je znanstveni poslijediplomski studij "Marketing" koji je imao tradiciju gotovo 40 godina kontinuiranog djelovanja.

Poslijediplomski studij "Marketinški menadžment" od 2007. godine nastavlja tradiciju studija "Marketing", uz prilagodbe novom sustavu poslijediplomskog obrazovanja. Studij je specijalistički i njegovim završavanjem stječe se titula sveučilišnog specijalista ekonomije odnosno univ.spec.oec.

Međutim, pojmovi magisterij i magistrirati još uvijek se često koriste i većina naših potencijalnih polaznika ne čini razliku između magisterija i specijalističkog poslijediplomskog studija. Specijalistički studiji zamijenili su znanstvene poslijediplomske studije (magisterije) i kao takvi postali su sljedeća stepenica nakon završenog fakulteta.

Dodatne informacije o ovoj temi možete dobiti od naših tajnika studija.