Marketing je poslovna filozofija uspješnih poduzeća, a marketinški stručnjaci znaju kako upravljati elementima marketinga za postizanje konkurentske prednosti. Oni razumiju potrebe i želje potrošača te znaju kako oblikovati ponudu poduzeća i uspješno ju realizirati na tržištu. Polaznici studijskog smjera "Marketing" mogu se specijalizirati za brojna područja kojima je zajedničko obilježje izrazita dinamičnost i kreativnost, koja traži vrlo motivirane, inovativne, predane i proaktivne buduće marketinške stručnjake.
Studiranje na ovom studijskom smjeru uključuje stjecanje znanja i vještina potrebnih za upoznavanje ponašanja potrošača, istraživanje njihovih potreba i želja, razvoj i oblikovanje proizvoda, usluga i ideja kojima će se uočene potrebe i želje uspješno zadovoljiti, određivanje politika cijena, analizu i odabir kanala prodaje i distribucije te razvoj i primjenu integrirane marketinške komunikacije. Također, upoznaju se specifičnosti poslovanja na tržištima krajnje i poslovne potrošnje te izazovi nastupa gospodarskih subjekata na domaćem i inozemnim tržištima.
Nastavnici Katedre za marketing aktivni su znanstvenici i istraživači koji se kontinuirano usavršavaju, mnogi od njih boravkom na prestižnim inozemnim sveučilištima. Posebno su aktivni u pisanju temeljne literature koja služi za izučavanje marketinških kolegija na našem i drugim hrvatskim sveučilištima. Nadalje, većina ih je angažirana u ulozi savjetnika za potrebe različitih, profitno i neprofitno usmjerenih subjekata hrvatskog gospodarstva.
Svako poduzeće, bez obzira na djelatnost, treba marketinške stručnjake. Studenti koji uspješno završe ovaj studijski smjer mogu raditi kao voditelji istraživanja tržišta, upravitelji proizvodom i markom ("product" i "brand" menadžeri), analitičari za područje cijena, menadžeri prodaje i logistike, upravitelji klijentima u oglašivačkim agencijama, planeri za zakup medija, stručnjaci za odnose s javnošću te se baviti mnogim novim područjima u marketingu poput internetskog ili marketinga događanja ("event marketing"). Odlučite li se za usavršavanje u području marketinga, veselimo se zajedničkom rastu u brojnim znanjima i marketinškim vještinama!
Struktura studijskog smjera "Marketing":
*Studenti upisuju min. 8 ECTS u ovoj skupini kolegija
Studiranje na ovom studijskom smjeru uključuje stjecanje znanja i vještina potrebnih za upoznavanje ponašanja potrošača, istraživanje njihovih potreba i želja, razvoj i oblikovanje proizvoda, usluga i ideja kojima će se uočene potrebe i želje uspješno zadovoljiti, određivanje politika cijena, analizu i odabir kanala prodaje i distribucije te razvoj i primjenu integrirane marketinške komunikacije. Također, upoznaju se specifičnosti poslovanja na tržištima krajnje i poslovne potrošnje te izazovi nastupa gospodarskih subjekata na domaćem i inozemnim tržištima.
Nastavnici Katedre za marketing aktivni su znanstvenici i istraživači koji se kontinuirano usavršavaju, mnogi od njih boravkom na prestižnim inozemnim sveučilištima. Posebno su aktivni u pisanju temeljne literature koja služi za izučavanje marketinških kolegija na našem i drugim hrvatskim sveučilištima. Nadalje, većina ih je angažirana u ulozi savjetnika za potrebe različitih, profitno i neprofitno usmjerenih subjekata hrvatskog gospodarstva.
Svako poduzeće, bez obzira na djelatnost, treba marketinške stručnjake. Studenti koji uspješno završe ovaj studijski smjer mogu raditi kao voditelji istraživanja tržišta, upravitelji proizvodom i markom ("product" i "brand" menadžeri), analitičari za područje cijena, menadžeri prodaje i logistike, upravitelji klijentima u oglašivačkim agencijama, planeri za zakup medija, stručnjaci za odnose s javnošću te se baviti mnogim novim područjima u marketingu poput internetskog ili marketinga događanja ("event marketing"). Odlučite li se za usavršavanje u području marketinga, veselimo se zajedničkom rastu u brojnim znanjima i marketinškim vještinama!
Struktura studijskog smjera "Marketing":
Obvezni kolegiji | ECTS | Izborni kolegiji* | ECTS |
Ponašanje potrošača | 6 | Međunarodni marketing | 5 |
Istraživanje tržišta | 6 | Marketing usluga | 5 |
Osobna prodaja i pregovaranje | 6 | Upravljanje markom | 4 |
Integrirana marketinška komunikacija | 6 | Odlučivanje u marketingu | 4 |
Strategija marketinga | 6 | Marketing poslovnih tržišta | 5 |
Interaktivna marketinška komunikacija | 4 | ||
Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) | 4 | ||
Upravljanje prodajom | 4 |