Sveučilište u Zagrebu - Ekonomski fakultet

Hrvatski English
Brzi linkovi
Radionica Metodološki i analitički prikaz upotrebe testa implicitnih asocijacija  u istraživanju potrošača

Radionica Metodološki i analitički prikaz upotrebe testa implicitnih asocijacija u istraživanju potrošača

Radionica Metodološki i analitički prikaz upotrebe testa implicitnih asocijacija (Implicit Association Test – IAT) u istraživanju potrošača održat će se 3.7.2018. u dvorani  51 od 10-14 sati.

Gost predavač: dr. sc. Dario Cvenček, University of Washington

Ova četverosatna radionica upoznat će sudionike s glavnim metodološkim i analitičkim pitanjima pri korištenju testa implicitnih asocijacija (IAT test), posebice pri istraživanju marki proizvoda, stavova i ponašanja potrošača. Pri tome će se obraditi pitanja poput načina prikupljanja podataka (s Inquisit softwerom), kao i načina analize podataka (sa SPSS statističkim paketom). Osim empirijskih pitanja, radionica će objasniti razlike i jedinstvene izazove u prikupljanju i analiziranju IAT podataka u stvarnim istraživačkim okruženjima (škole, kuće, muzeji, trgovački centri).

Ovom radionicom bit će obuhvaćene sljedeće teme:
- metodologija IAT i postupci prikupljanja podataka
- IAT tehnike analize podataka
- Prikupljanje IAT podataka u stvarnim životnim okruženjima (razvojne studije s djecom kao primjer jedinstvenih izazova prikupljanja podataka u domovima i javnim prostorima)
- IAT, ponašanje potrošača i stil odlučivanja – istraživanje potrošača hrane

Molimo da svoj dolazak prijavite putem obrasca