Fedor Rocco

Fedor Rocco, hrvatski ekonomist (Gradac kraj Ploča, 11. VII. 1924 – Zagreb, 12. I. 2011). Diplomirao (1954) i doktorirao (1965) na Ekonomskom fakultetu - Zagreb. Služio je kao direktor Zavoda za statistiku grada Zagreba (1951–56) te kao zamjenik direktora Zavoda za istraživanje tržišta u Zagrebu (1962–73). Bio je izvanredni profesor na Visokoj privrednoj školi (od 1966), redoviti profesor na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (1971–89); dekan istoga fakulteta (1971–73). Jedan od začetnika na području marketinga i istraživanja tržišta u Hrvatskoj. Djela: Strategija plasmana (1964), Teorija i primjena istraživanja marketinga (1971), Osnove tržišnog poslovanja (1974), Istraživanje tržišta (1988), Marketing (1991), Marketinško upravljanje (1994) i dr. (Izvor: enciklopedija.hr)


 

NATJEČAJ ZA NAGRADU FEDOR ROCCO 2022.
 
Nagrada Fedor Rocco u 2022. godini se dodjelila izv.prof.dr.sc. Morana Fuduric, M., Akos Varga, izv.prof.dr.sc. Sandra Horvat, izv.prof.dr.sc. Vatroslav Skare (2022): The way we perceive: Comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures objavljenom u Journal of Business Research, 142 (2022),  221-241, doi:10.1016/j.jbusres.2021.12.033
 
Tumačenje o odredbama Pravilnika o dodjeli nagrade "Fedor Rocco".
 
DOBITNICI NAGRADE FEDOR ROCCO (KRONOLOŠKI PO GODINAMA):

2012. Prof. dr. sc. Jozo Previšić (ur.):  "Leksikon marketinga" izdavač Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb, 2011. 

2013. Doc. dr. sc. Dario Miočević i prof. dr. sc. Biljana Crnjak-Karanović: "The mediating role of key supplier relationship management practices on supply chain orientation – The organizational buying effectiveness link" objavljen u časopisu Industrial Marketing Management, Vol . 41, No. 1, 2012, str. 115-124.

2014. Prof. dr. sc. Bruno Grbac: "Marketing Dynamics: How to Create Value for Customers", izdavač Pearson, London, 2014.

2015. i 2016. godine nagrada Fedor Rocco nije dodjeljena

2017. Prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić, dr. sc. Ivan-Damir Anić,  izv. prof. dr. sc. Sunčana Piri Rajh, dr. sc. Edo Rajh, izv. prof. dr. sc. Nataša Kurnoga: "Organizational buying decision approaches in manufacturing industry: developing measures and typology" objavljen u časopisu Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 32, No. 2, 2017.,  str. 227-237.

2018. Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević, doc. dr. sc. Irena Pandža Bajs, doc. dr. sc. Miroslav Mandić: "Upravljanje zadovoljstvom klijenata" (drugo izdanje – promijenjeno i prošireno), izdavač Accent, Zagreb, 2018.

2019. Prof. dr. sc. Marija Tomašević Lišanin, izv. prof. dr. sc. Selma Kadić-Maglajlić i dr. sc. Nikola Drašković: "Principi prodaje i pregovaranja“, izdavač: Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb, 2019.

2020. nagrada Fedor Rocco nije dodjeljena

2021. doc. dr. sc. Ivana Kursan Milaković Purchase experience during the COVID pandemic and social cognitive theory: The relevance of consumer vulnerability, resilience, and adaptability for purchase satisfaction and repurchase“ rad objavljen u časopisu International Journal of Consumer Studies, 2021; Vol. 45, No. 6, str. 1425-1442.

2022. Morana Fuduric, M., Akos Varga, Sandra Horvat, Vatroslav Skare (2022): The way we perceive: Comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures, Journal of Business Research, 2022. IF:10.969