Predstavljen Financijski rječnik najvažnijih ekonomskih pojmova

 Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 20. listopada 2014. održana je promocija Financijskog rječnika najvažnijih ekonomskih pojmova. Riječ je o zajedničkom projektu studentske udruge Financijski klub i tvrtke Bisnode Hrvatska, a rezultat je rada studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, članova studentske udruge Financijski klub te studenata smjera Marketinga.
Promociju Financijskog rječnika otvorio je prof. dr. sc. Lajoš Žager, dekan Ekonomskog fakulteta, istaknuvši  kako  Fakultet rado podržava ovakve projekte studentskih udruga te je pohvalio inicijativu izrade Financijskog rječnika. Sam rječnik predstavili su Marko Božac, voditelj tima i član predsjedništva Financijskog kluba i Višeslav Majić, direktor marketinga Bisnode.
„Financijski rječnik je rezultat višemjesečnog rada, a ima za cilj dati doprinos promicanju znanja iz područja ekonomije, ali i dati doprinos poticanju obrazovanja poduzetnika, što je i u skladu sa strateškim ciljevima Ministarstva poduzetništva i obrta za razvoj poduzetništva u Republici Hrvatskoj za razdoblje 2013. - 2020.“, naglasila je Antonija Hajdinjak, studentica smjera Marketing te članica projektnog tima.
Rječnikom je obuhvaćeno 425 ekonomskih pojmova s pripadajućim temeljnim definicijama i primjerima, tematski podijeljeno u osam sadržajnih cjelina (Osnovni pojmovi, Financijski pojmovi, Institucije, Marketing, Porezi i doprinosi, Poslovanje, Pravni pojmovi, Računovodstvo). Na projektu izrade sudjelovali su i studenti smjera Financije i Marketing, čime je osiguran multidisciplinarni pristup te široka primjenjivost Financijskog rječnika jer su definicije ekonomskih pojmova oplemenjene jasnim i razumljivim objašnjenjima kao i primjerima iz svakodnevnog života.


 


Fotografije: Tomislav Miletić/Pixsell