Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno - nastavno zvanje docenta dr. sc. Maja Stracenski Kalauz

 Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja ( NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Lajoš Žager, dana 06.10.2014. godine,

                                                         O G L A Š A V A


Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno -  nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr. sc.  Maje Stracenski Kalauz, na temu:

"Marketinški principi za 21. stoljeće – 2. dio"  


koje će se održati u četvrtak, 16. listopada  2014. godine u 11,00 sati u  dvorani  19 Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, u okviru redovite nastave u grupi redovitih studenata CAR-GOL na četvrtoj godini preddiplomskog studija  „Poslovne ekonomije“ iz kolegija „Upravljanje marketingom“,  pred stručnim povjerenstvom u sastavu:

-  Prof. dr. sc. Marija Tomašević Lišanin, predsjednik povjerenstva
-  Prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen, član povjerenstva
-  Prof. dr. sc. Mirela Mihić,  član povjerenstva
-  Prof. dr. sc. Mirko Palić, zamjenski član


                                                                                                                Dekan
                                                                                                   Prof. dr. sc. Lajoš Žager


O tome obavijest:
1. Dr. sc. Maja Stracenski Kalauz     
2. Rektorat Sveučilišta u Zagrebu
3. Stručno povjerenstvo
4. Oglasna ploča Fakulteta
5. Pismohrana