Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna zvanja docenta ( NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Tonći Lazibat, dana 05.03.2012. godine,
O G L A Š A V A
Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno-nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr. sc. Zorana Krupke, na temu
"Analiza marketinškog okruženja"
koje će se održati u četvrtak, 15. ožujka 2012. godine u 12,15 sati u dvorani 19 Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave pred studentima druge godine preddiplomskog studija, nastavnicima i stručnim povjerenstvom u sastavu:
-dr.sc. Jozo Previšić, red.prof.,
-dr.sc. Đurđana Ozretić Došen, red.prof.,
-dr.sc. Ana Tkalac Verčič, red.prof.
O tome obavijest:
1. Dr. sc. Zoran Krupka
2. Rektorat Sveučilišta u Zagrebu
3. Stručno povjerenstvo
4. Oglasna ploča Fakulteta
5. Pismohrana
DEKAN FAKULTETA
Prof. dr. sc. Tonći Lazibat