Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja (NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof. dr. sc. Lajoš Žager, dana 28.02.2017. godine
Nastupno predavanje pristupnice u natječaju za izbor u znanstveno - nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr. sc. Andree Razum na temu:
koje će se održati u srijedu, 08. ožujka 2017. godine u 10 sati u dvorani 26 Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave iz kolegija „Osnove marketinga“, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:
- Prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić, predsjednica povjerenstva
- Izv. prof. dr. sc. Damir Dobrinić, član povjerenstva (Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike, Varaždin)
- Doc. dr. sc. Zoran Krupka, član povjerenstva
- Izv. prof. dr. sc. Mirko Palić, zamjenik člana povjerenstva
O G L A Š A V A
Nastupno predavanje pristupnice u natječaju za izbor u znanstveno - nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr. sc. Andree Razum na temu:
„Pojmovno određenje marketinga“
koje će se održati u srijedu, 08. ožujka 2017. godine u 10 sati u dvorani 26 Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave iz kolegija „Osnove marketinga“, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:
- Prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić, predsjednica povjerenstva
- Izv. prof. dr. sc. Damir Dobrinić, član povjerenstva (Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike, Varaždin)
- Doc. dr. sc. Zoran Krupka, član povjerenstva
- Izv. prof. dr. sc. Mirko Palić, zamjenik člana povjerenstva
Dekan
Prof. dr. sc. Lajoš Žager
Prof. dr. sc. Lajoš Žager