Katedra za trgovinu održala je znanstveno-stručni skup "Izazovi trgovine u recesiji";. Na skupu su analizirani brojni aspekti makroekonomskog značaja trgovine, te su analizirane mogućnosti za povećanje učinkovitosti trgovačkog poslovanja u doba receije kao što su: uvođenje novih tehnologija, optimizacija u odnosima s dobavljačima, te razvoj trgovačkih marki. Istaknuto je nekoliko trendova koji su potkrijepljeni detaljnim analizama sekundarnih i primarnih podataka. Osobito se izdvajaju: porast značaja trgovine u gospodarstvu EU što može ukazivati na deindustrijalizaciju, zatim koncentracija i internacionalizacija, te sve teži položaj malih trgovaca. Otvorena su pitanja povećanja logističkih troškova i problema u razvoju cestovnog prijevoza robe, te je ukazano na promjene u ponašanju potrošača koji u doba krize postaju sve više cjenovno osjetljivi.
U stručnom dijelu skupa u aktivnoj raspravi sudjelovali su Dejan Fičko (Pevec), Jozo Radoš (Konzum), te Mirko Budimir (Delfin) koji su prenijeli svoja praktična iskustva te viđenja o mogućnostima razvoja u vrijeme krize, uz osobit osvrt na promjene ponašanja potrošača i izmijenjenu ulogu maloprodaje u poticanju razvoja drugih sektora nacionalnog gospodarstva.
Skup je popraćen izdavanjem istoimene knjige koja sadrži širi niz tema vezanih uz sektor distributivne trgovine i poslovanja trgovinskih poduzeća.
Izvještaj na liderpress.hr
Izvještaj na poslovni.hr