Izvješće sa 18. FESTO-a

04.12.2010. g. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, obilježene su dvije važne obljetnice: 50 godina Hrvatskog oglašivačkog zbora i 18 godina FESTO-a. Cjelovito izvješće i fotogalerija dostupni su klikom na naslov vijesti.

 S pogledom u novo razdoblje komunikacija, proslavljeno 50 godina HOZ-a i 18 godina FESTO-a

04.12.2010. g. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, obilježene su dvije važne obljetnice: 50 godina Hrvatskog oglašivačkog zbora i 18 godina FESTO-a. (FOTOGALERIJA)

Tom prilikom raspravljalo se o dvije teme važne za područje oglašavanja, ali i za doprinos društvu - „Brandiranje Hrvatske“ i „Istraživanjem do uspjeha u oglašavanju“ te su dodijeljene nagrade TV kućama i priznanja laureatima koji su svojim radom i doprinosom stvarali i razvijali struku marketinga i oglašavanja onakvom kakvu danas poznajemo.

Sudionici panel diskusije „Brandiranje Hrvatske“ poznati su akteri društvenog, privrednog i političkog života Hrvatske. Svojim sudjelovanjem važnost ove teme potvrdili su izaslanik predsjednice Vlade Andrej Plenković, državni tajnik u ministarstvu Vanjskih poslova i europskih integracija, Nadan Vidošević predsjednik Hrvatske gospodarske komore, Ljerka Puljić starija izvršna potpredsjednica Agrokora, Krunoslav Bešvir član Uprave Podravke, Davor Bruketa kreativni direktor Bruketa&Žinić, Ivan Mišetić Generalni tajnik Atlantic grupe, Franjo Bušić direktor tvrtke Potomac-Croata kravate, Đana Ozretić Došen profesorica na katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Dalibor Stošić kipar, Gordan Kožulj vrhunski sportaš, Božo Skoko profesor na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu i Tomislav Galović proizvođač zaštićenog kulena - Kulin.

Vodila se diskusija o tome kakva je percepcija Hrvatske u inozemstvu, koliko je podložna stereotipu, kako se brandom Hrvatske može upravljati, koliko na njega utječu poznati individualci i proizvodi te koja je uloga države u tom procesu. Panel diskusiju „Brandiranje Hrvatske“ moderirao je novinar HRT-a Mislav Togonal.

Drugi panel „Istraživanjem do uspjeha u oglašavanju“ potvrdio je važnost istraživanja za uspješnost oglašivačkih kampanja, a svoje stavove i iskustva iz prakse iznijeli su Damir Ciglar direktor Imaga, Alen Jenjić direktor odjela za istraživanje tržišta Agrokora, Lordan Kondić voditelj HT-ova Bonbon, Igor Matutinović direktor GfK Hrvatska–centra za istraživanje tržišta, Ante Šalinović voditelj istraživanja Ipsos Pulsa, Krešimir Žnidar iz Prizme, Magdalena Malinova managing director AGB Nielsena, a moderatorica panela bila je Ksenija Ilin iz TDR-a.

U sklopu FESTA dodijeljene su i nagrade TV kućama za najgledanije programe u 14 kategorija.

Najviše nagrada osvojila je Hrvatska radio televizija i to u kategorijama:
• Središnja informativna emisija – HTV1 Dnevnik
• Dokumentarne, znanstvene i obrazovne emisije – HTV1 Tito – dokumentarna emisija
• Informativne i političke emisije – HTV1 Plodovi zemlje – emisija o poljoprivredi
• Tematski specijalizirane emisije – HTV1 Kod Ane – kulinarski show
• Sportski event – HTV2 Rukomet EP (M) – Prijenos (Hrvatska – Francuska)
• Kvizovi i game shows – HTV1 Tko želi biti milijunaš – TV kviz
U ime HRT-a nagrade je preuzela Elizabeth Homsi urednica Zabavnog programa.

RTL je osvojio nagrade u sljedećim kategorijama:
• Sapunice, telenovele, drame – 1001 Noć – turska dramska serija
• Nove domaće emisije – Slučajni turist – zabavna emisija
• One-off event – RTL Duel: Josipović/Bandić - Predsjednička debata
• Zabavne i mozaičke – Hrvatska traži zvijezdu – glazbeni show
U ime RTL-a nagrade je preuzeo direktor prodaje RTL-a Miro Bižić.

NOVA TV je osvojila nagrade u sljedećim kategorijama:
• Humoristične serije – Lud, zbunjen, normalan
• Reality shows – Farma – dnevna emisija

U ime NOVA TV nagrade je preuzeo producent „Farme“ i „Lud, zbunjen, normalan“ Damir Anić.
Nagradu za najboljeg TV voditelja informativnog programa osvojio je Zoran Šprajc sa HRT-a, dok je Tarik Filipović osvojio nagradu za najboljeg TV voditelja zabavnog programa.

Kulminacija dana bila je dodjela priznanja laureatima koju je s puno stručnosti i strasti, ali i velike količine emocija sjajno vodio g. Marko Pekica, i sam jedan od dobitnika priznanja za doprinos struci. Priznanja su dodijeljena laureatima: Dario Vince, Josip Šintić, Marko Pekica, mr. sc. Vlasta Kroflin-Fischer, mr. sc. Kruno Novak, Edi Laura, Ivan Maruna, Marko Čović, mr. sc. Darko Mimica, Tomislav Huić, Ivan Petrović Pjer, prof. dr. sc. Zvonimir Pavlek, Edvin Jurin, Ante Batarelo, osnivač HOZ-a Tihomir Sertić, prof. dr. sc. Fedor Rocco, Johan Ivo Sartori, osnivač HOZ-a posthumno Mihovil Skobe, Meta Dobnikar, Jure Apih, Žozef – Ivan Lončar, Ekrem Dupanović i Amalija Beba Osredečki.

Uz priznanja laureatima, HOZ je dodijelio dvije nagrade za životno djelo – Ivici Vidoviću predsjedniku Hrvatskog oglasnog zbora u pet mandata koji je uložio mnogo truda i vremena u projekte i egzistenciju Hrvatskog oglasnog zbora te Eduardu Osredečkom uspješnom predsjedniku Hrvatskog oglasnog zbora koji je ostvario bogatu nakladničku djelatnost kao glavni i odgovorni urednik biblioteke Hrvatskog oglasnog zbora.

Prošla je subota obilježila i nagradila jedno proteklo razdoblje, ali i obilježila početak novog vremena u komunikaciji i suradnji strukovnih udruga i još jednom potvrdila važnost oglašivačke industrije u svim njezinim zahtjevnim segmentima.

Uprava HOZ-a Damir Ciglar, Davor Bruketa, Miroslav Mandić, Andrea Šumanovac, Hrvoje Prkačin, Nenad Severin na čelu sa Predsjednikom g. Darkom Radišićem zahvaljuje svim prijateljima projekta, sudionicima i gostima koji su svojim doprinosom 50. i 18. rođendan HOZ-a i FESTO-a uveličali i zajedno s njima obilježili otvaranje novog poglavlja u industriji tržišnih komunikacija.

 

FOTOGALERIJA