Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja (NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof. dr. sc. Lajoš Žager, dana 22.5.2018. godine
Nastupno predavanje pristupnice u natječaju za izbor u nastavno zvanje predavača na Katedri za poslovne strane jezike, Mirna Petanjek, prof., na temu
koje će se održati u srijedu, 30. svibnja 2018. godine u 15.00 sati u dvorani 22 Ekonomskog fakulteta - Zagreb u okviru redovite nastave iz izbornog kolegija Osnove poslovnog njemačkog II, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:
OGLAŠAVA
Nastupno predavanje pristupnice u natječaju za izbor u nastavno zvanje predavača na Katedri za poslovne strane jezike, Mirna Petanjek, prof., na temu
„Adjektivgebrauch bei der Werbegestaltung“ – Upotreba pridjeva u procesu nastanka reklame
koje će se održati u srijedu, 30. svibnja 2018. godine u 15.00 sati u dvorani 22 Ekonomskog fakulteta - Zagreb u okviru redovite nastave iz izbornog kolegija Osnove poslovnog njemačkog II, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:
- Ankica Švob, predsjednica Povjerenstva
- mr. sc. Vesna Cigan, članica Povjerenstva (Fakultet strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu)
- prof. dr. sc. Ana Petravić, članica Povjerenstva (Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu)