Ekonomski fakultet - Zagreb
Arhiva znanstvenih skupova i seminara Katedre za trgovinu

PERSPEKTIVE TRGOVINE 2015.: Inovacije u maloprodaji hrane

English version / Engleska verzija

KATEDRA ZA TRGOVINU EKONOMSKOG FAKULTETA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU

ORGANIZIRA MEĐUNARODNI ZNANSTVENI SKUP 

PERSPEKTIVE TRGOVINE 2015.: Inovacije u maloprodaji hrane

koji će se održati 18. i  19.11.2015. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu
 

Ciljevi skupa:
Osnovni cilj skupa jest istražiti primjenu različitih oblika inovacija u području maloprodaje hrane počevši od primjene novih poslovnih modela, implementacije novih menadžerskih i marketinških dostignuća u odnosima s dobavljačima i potrošačima pa sve do primjene suvremenih tehnologija u unaprjeđenju poslovanja. Drugi cilj skupa jest, temeljem razmjene iskustava i saznanja sa znanstvenicima i stručnjacima iz zemlje i inozemstva, obrazložiti prednosti i prepreke u primjeni određenih inovacija u Srednjoj i Jugoistočnoj Europi. Rezultati znanstvene rasprave doprinijet će boljem razumijevanju promjena koje se događaju u maloprodaji hrane, a rezultat su suvremenih trendova u maloprodaji kao što su: internacionalizacija, koncentracija maloprodajnih tržišta te ubrzan razvoj tehnologija koje se primjenjuju u lancima opskrbe hranom. 
 
Teme od interesa:
·         Maloprodaja hrane temeljena na sveobuhvatnom iskustvu potrošača
·         Inovacije u formiranju asortimana i cijena prehrambenih proizvoda
·         Aktivno sudjelovanje potrošača u formiranju strategije maloprodaje hrane
·         Suvremeni modeli upravljanja markama u maloprodaji hrane
·         Inovativni maloprodajni oblici i neuobičajene prodajne lokacije u maloprodaji hrane
·         Unaprjeđenja lanaca opskrbe hranom
·         Upravljanje odnosima s dobavljačima u distribuciji hrane
·         Primjena informacijskih tehnologija u području maloprodaje hrane
·         Elektronička maloprodaja hrane
·         Inovativna primjena mobilnih uređaja u maloprodaji hrane
·         Novi modeli, politike i praksa zaštite potrošača u području maloprodaje hrane
·         Analiza inovacija u pojedinim prehrambenim robnim grupama
·         Maloprodaja hrane kao temelj inovacija turističke ponude
·         Unaprjeđenje društvene odgovornosti u distribuciji hrane
 
POTPORA
Konferenciju su financijski podržali:

  • Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
  • Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske
  • Hrvatska gospodarska komora.


POZIV ZA DOSTAVU RADOVA
Pozivaju se autori na dostavu radova na engleskom jeziku koji prethodno nisu objavljivani niti predloženi za objavljivanje u drugim publikacijama. Sažeci i cjeloviti radovi trebaju biti izrađeni na engleskom jeziku u skladu s uputama za autore objavljenim na internetskim stranicama skupa dok prezentacije na skupu mogu biti pripremljene na hrvatskom ili engleskom jeziku.
 
OBJAVA RADOVA
Svi sažeci i radovi prije objave podliježu recenzentskom postupku od strane dva neovisna recenzenta i moraju biti izrađeni u skladu s uputama i prethodno neobjavljeni niti predloženi za objavu u drugim publikacijama.

Prihvaćeni radovi bit će objavljeni u cijelosti u publikaciji s vlastitim ISBN brojem pod naslovom  
"TRADE PERSPECTIVES 2015: Innovations in Food Retailing". Zbornici konferencije indeksiraju se u bibliografskim bazama EconLit i JEL.

ČASOPISI KOJI PODUPIRU KONFERENCIJU
Poslovna izvrsnost / Business Excellence
EBER - Entrepreneurial Business and Economics Rewiev
Napomena: Autori koji se odluče izraditi radove na sličnu temu kao na konferenciji, moraju izmijeniti naslov te napraviti značajne preinake na sadržaju rada. Radovi u poslani u časopise prolaze uobičajeni recenzijski postupak. Programski odbor konferencije na nikoji način ne jamči da će radovi u ovim časopisima biti objavljeni!
 
KOTIZACIJA: 150 EUR*, informacije o načinu uplate dostavit će se autorima po prihvatu sažetaka.
* posebni popust za sudionike prethodne konferencije "Trade perspectives 2014" (50%):  75 EUR
 
VAŽNI DATUMI
Rok za sažetke 05.07.2015.
Obavijest o prihvatu sažetaka: 15.07.2015.
Rok za cjelovite radove 30.09.2015.
Obavijest o prihvatu rada 15.10.2015.
Datum održavanja skupa 18. i 19. 11.2015.

Program konferencije>>>


PUBLIKACIJE PRETHODNIH SKUPOVA
Izdavačka kuća Emerald Publishing objavila je knjigu koja je rezultirala iz prošlih konferencija. Detaljne informacije>>>
Zbornici radova konferencije Perspektive trgovine (indeksirani u bazama EconLit i JEL) dostupni su ovdje >>>.

DETALJNE INFORMACIJE O PROGRAMSKOM ODBORU, PROGRAMU KONFERENCIJE, LOKACIJI, SMJEŠTAJU, ZBORNICIMA TE UPUTE ZA AUTORE
NALAZE SE NA SLUŽBENOJ ENGLESKOJ VERZIJI STRANICE SKUPA>>>