Ekonomski fakultet - Zagreb

Poslovni francuski 4

Poslovni francuski 4

Izborni predmet (ljetni semestar):
4 ECTS
30 P + 15 S
 
Nositelj: pred. Drijenka Pandžić Kuliš
Izvođač: pred. Drijenka Pandžić Kuliš
 



 OPIS PREDMETA
 
Ciljevi predmeta:
  1. Razvoj potrebnih komunikacijskih sposobnosti i vještina (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja) te sposobnosti i umijeća razgovaranja, pripovijedanja, opisivanja i raspravljanja na francuskom jeziku u međunarodnome poslovnom okruženju.
  2. Upoznavanje, usvajanje i primjena terminologije izabrane discipline poslovne ekonomije na francuskom jeziku (s osobitim naglaskom na razvoju općih poslovnih kompetencija).
  3. Razvoj misaonog procesa (kritičkog mišljenja, kritičke analize) u kojem se različite poslovne situacije raščlanjuju, prosuđuju i vrjednuju (stvaranje, raščlamba i sinteza jezičnog teksta, prikladnost ustrojstva informacija, jasnoća izražavanja, oblikovanje i izlaganje zaključaka) na francuskom jeziku.
  4. Razlikovanje funkcije i osobitosti (obilježja, specifičnosti) komuniciranja u pisanom i usmenom obliku (pisanog i usmenog izraza) na francuskom jeziku.
  5. Ostvarivanje gramatičke točnosti i govorne tečnosti u svim jezičnim vještinama  (djelatnostima, aktivnostima): slušanju, govorenju, čitanju i pisanju na francuskom jeziku.
  6. Razvijanje akademskih vještina na francuskom jeziku: strategije biranja ili selekcije poslovnih (stručnih) tekstova, čitanja i tumačenja tekstova s područja ekonomije i financija (poslovnih izvješća, financijskih izvješća, poslovnih planova, različitih vrsta ugovora, investicijskih planova, marketinških planova itd.), vođenja bilješki i poslovnog dnevnika, pisanja kratkih izvješća, kreativnog pisanja koje pridonosi  koheziji i koherentnosti teksta, multimedijalne prezentacije itd.
  7. Svrhovita uporaba rječnika, priručnika i udžbenika francuskog jezika te iskorištavanje elektroničkih i ostalih referentnih izvora.
Uvjeti za upis predmeta ili ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet: 
Odslušan Poslovni francuski 1, Poslovni francuski 2 i Poslovni francuski 3 ili odgovarajuće predznanje.

Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosi: 
Nakon usvajanja gradiva (sadržaja) kolegija ‒ studenti imaju osnovne jezično-komunikacijske kompetencije. Sukladno komunikacijskim sposobnostima i vještinama (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja te razgovaranja, pripovijedanja, opisivanja i raspravljanja) snalaze se u formalnim poslovnim situacijama i međunarodnome poslovnom okruženju. Mogu primjenjivati ekonomsku poslovnu terminologiju. Razlikuju funkciju i osobitosti (obilježja, specifičnosti) komuniciranja u pisanom i usmenom obliku te formalnu i neformalnu komunikaciju. Osposobljeni su za  aktiviranje znanja u komunikacijskom činu različitih poslovnih situacija (u različitim jezičnim registrima). Samostalno čitaju i komentiraju  izvorne (autentične) poslovne tekstove. Usustavljeno iznose svoje mišljenje o različitim poslovnim situacijama.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta: 
Nakon što uspješno usvoje gradivo, studenti će moći na francuskom jeziku:
  • govoriti o međunarodnome poslovnom okruženju;
  • napisati izvješće o obavljenom zadatku u inozemstvu;
  • napisati (sastaviti, oblikovati) reklamaciju;
  • predstaviti marketinške materijale;
  • organizirati sajamski skup;
  • predstaviti marketinške materijale;
  • razgovarati o evaulaciji radnog učinka;
  • organizirati kompleksan projekt;
  • prirediti izvješće koje ima tekstualni (opisni) i brojčani dio s grafičkom prezentacijom podataka;
  • razumjeti i promicati važnost timskog rada;
  • sastaviti ugovor o radu;
  • prirediti plan rješavanja konflikata na radnom mjestu;
  • koncipirati evaluaciju radnog učinka;
  • sastaviti (oblikovati) pisane prigovore;
  • napisati (sastaviti) službeni dopis;
  • definirati projektni menadžment kao oblik aktivnosti koje su usmjerene na projekt;
  • surađivati s medijima.
 
Sadržaj predmeta:
1. Odlazak na rad u inozemstvo
2. Izvješće o obavljenom zadatku u inozemstvu
3. Pisanje reklamacije
4. Organizacija sajamskog nastupa
5. Predstavljanje marketinških materijala
6. Grafičko i brojčano izvješće
7. Razvoj timskog rada
8. Prvi kolokvij
9. Ugovor o radu
10. Rješavanje konflikata na radnom mjestu
11. Evaluacija radnog učinka
12. Pisani prigovori
13. Službeni dopis
14. Projektni menadžment
15. Suradnja s medijima
16. Drugi kolokvij.
 
Oblici i načini izvođenja nastave:         
Frontalna nastava (direktni rad), nastava u skupinama, rad u paru (s partnerom) i individualni rad; kombinirano izvođenje nastave: predavanja, seminari, radionice, interaktivno i suradničko učenje, mješovito e-učenje, samostalni zadatci, multimedija, domaće zadaće i dr.
 
Obveze studenata:
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje u nastavi te izvršavanje seminarskih zadaća.
 
Način ispitivanja/ocjenjivanja:
Provjera znanja tijekom nastave; kratke pismene i usmene provjere znanja. Dva kolokvija tijekom semestra. Usmeni ispit nakon odslušanog semestra. Pismeno-usmeni ispit na kraju semestra za studente koji nisu ispunili svoje obveze tijekom semestra.
 
Obvezna literatura:
Udžbenik: Objectif Express 2, Nouvelle édition: Livre de l'élève + DVD-ROM, 2016 / ISBN : 9782014015751
Radna bilježnica: Objectif Express 2, Nouvelle édition: Cahier d'activités, 2016 / ISBN : 9782014015768
Pandžić-Kuliš, Drijenka; Lekaj Lubina, Borka: Brise-Glace, 16 THÈMES sciences politiques, économie et médias, Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 2020

                                            
Dopunska literatura:  
Elisabeth Guimbretière ‒ Véronique Laurens,  Focus-Paroles en situations + CD audio + corrigés + Parcours digital , 2015 / ISBN : 9782014016000
Denis C. Meyer, Clés pour la France, 2010 / ISBN : 9782011557360