Ekonomski fakultet - Zagreb

Poslovni francuski 3

Poslovni francuski 3

Izborni predmet (zimski semestar):
4 ECTS
30 P + 15 S
 
Nositelj: pred. Drijenka Pandžić Kuliš
Izvođač: pred. Drijenka Pandžić Kuliš
 


OPIS PREDMETA

Ciljevi predmeta:
  1. Stjecanje jezično-komunikacijske kompetencije na francuskom jeziku.
  2. Razvoj potrebnih komunikacijskih sposobnosti i vještina (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja) te sposobnosti i umijeća razgovaranja, pripovijedanja, opisivanja i raspravljanja na francuskom jeziku u međunarodnome poslovnom okruženju.
  3. Usvajanje i primjena ekonomske poslovne terminologije na francuskom jeziku.
  4. Razlikovanje funkcije i osobitosti (obilježja, specifičnosti) komuniciranja u pisanom i usmenom obliku (pisanog i usmenog izraza) na francuskom jeziku.
  5. Uočavanje razlika između formalne i neformalne komunikacije na francuskom jeziku.
  6. Osposobljenost i vještina aktiviranja znanja o francuskome jeziku u komunikacijskom činu različitih poslovnih situacija (u različitim jezičnim registrima).
  7. Razvoj misaonog procesa (kritičkog razmišljanja) u kojem se različite poslovne situacije raščlanjuju, prosuđuju i vrjednuju (stvaranje, raščlamba i sinteza jezičnog teksta, prikladnost ustrojstva informacija, jasnoća izražavanja, oblikovanje i izlaganje zaključaka).
  8. Svrhovita uporaba rječnika, priručnika i udžbenika francuskog jezika te iskorištavanje elektroničkih i ostalih referentnih izvora.
 
Uvjeti za upis predmeta ili ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet: 
Odslušan Poslovni francuski 1 i Poslovni francuski 2 ili odgovarajuće predznanje.

Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosi: 
Nakon usvajanja gradiva (sadržaja) kolegija ‒ studenti imaju osnovne jezično-komunikacijske kompetencije. Sukladno komunikacijskim sposobnostima i vještinama (slušanja, govorenja, čitanja i pisanja te razgovaranja, pripovijedanja, opisivanja i raspravljanja) snalaze se u međunarodnome poslovnom okruženju. Mogu primjenjivati ekonomsku poslovnu terminologiju. Razlikuju funkciju i osobitosti (obilježja, specifičnosti) komuniciranja u pisanom i usmenom obliku te formalnu i neformalnu komunikaciju. Osposobljeni su za  aktiviranje znanja u komunikacijskom činu različitih poslovnih situacija (u različitim jezičnim registrima). Na temelju kritičkog razmišljanja mogu iznositi svoje raščlambe, prosudbe i vrjednovanje različitih poslovnih situacija.  Samostalno čitaju i komentiraju kratke poslovne tekstove. Osposobljeni su za svrhovitu uporabu rječnika, jezičnih udžbenika i priručnika te iskorištavanje elektroničkih i ostalih referentnih izvora.
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta: 
Nakon što uspješno usvoje gradivo, studenti će moći na francuskom jeziku:
  • napisati i objaviti oglas za posao/praksu;
  • odrediti radne zadatke te davati i prikladno obrazložiti upute za rad;
  • podnijeti izvješće o radu u usmenom i pisanom obliku;
  • integrirati se i davati savjete za integraciju u novo radno okruženje;
  • predstaviti proizvode te pomoći u njihovoj promidžbi;
  • razvijati ideju (projekt) za novu tvrtku;
  • napisati (sastaviti) službeni dopis;
  • planirati i organizirati radno vrijeme, poslovne obveze i aktivnosti;
  • rješavati probleme u organizaciji radnog vremena;
  • aktivno sudjelovati na poslovnom sastanku;
  • sastaviti (napisati) zapisnik poslovnog sastanka;
  • provesti i predstaviti istraživanje tržišta;
  • savjetovati klijente (kupce) o proizvodu;
  • razumjeti, komentirati i sastaviti fakturu (izlazni račun).
 
Sadržaj predmeta:
1.  Oglasi za posao/praksu
2.  Radni zadatci/izvješće
3.  Savjeti za integraciju u novo radno okruženje
4.  Predstavljanje proizvoda
5.  Razvoj ideje (projekta) za novu tvrtku
6.  Sastavljanje službenog dopisa
7.  Prvi kolokvij
8.  Planiranje radnog vremena
9.  Rješavanje problema u organizaciji radnog vremena
10. Sudjelovanje na sastanku
11. Pisanje zapisnika
12. Istraživanje tržišta
13. Savjetovanje klijenata o proizvodu
14. Faktura
15. Drugi kolokvij.
 
Oblici i načini izvođenja nastave:         
Frontalna nastava (direktni rad), nastava u skupinama, rad u paru (s partnerom) i individualni rad; kombinirano izvođenje nastave: predavanja, seminari, radionice, interaktivno i suradničko učenje, mješovito e-učenje, samostalni zadatci, multimedija, domaće zadaće i dr.
 
Obveze studenata:
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje u nastavi te izvršavanje seminarskih zadaća.
 
Način ispitivanja/ocjenjivanja:
Provjera znanja tijekom nastave; kratke pismene i usmene provjere znanja. Dva kolokvija tijekom semestra. Usmeni ispit nakon odslušanog semestra. Pismeno-usmeni ispit na kraju semestra za studente koji nisu ispunili svoje obveze tijekom semestra.
 
Obvezna literatura:
Udžbenik: Objectif Express 2, Nouvelle édition: Livre de l'élève + DVD-ROM, 2016 / ISBN : 9782014015751
 
Radna bilježnica: Objectif Express 2, Nouvelle édition: Cahier d'activités, 2016 / ISBN : 9782014015768

Pandžić-Kuliš, Drijenka; Lekaj Lubina, Borka: Brise-Glace, 16 THÈMES sciences politiques, économie et médias, Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 2020

 

 

                                            
Dopunska literatura:  
Elisabeth Guimbretière ‒ Véronique Laurens,  Focus-Paroles en situations + CD audio + corrigés + Parcours digital , 2015 / ISBN : 9782014016000
 
Denis C. Meyer, Clés pour la France, 2010 / ISBN : 9782011557360