Sveučilište u Zagrebu - Ekonomski fakultet

Hrvatski English
Brzi linkovi
Vijesti i događanja

Vijesti i događanja

VELIKI INTERES NA PREDAVANJU „JE LI MARKETING UMJETNOST ILI ZNANOST?“ U MUO

Jesenski ciklus predavanja posvećenih marketingu u sklopu suradnje Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta i Muzeja za umjetnost i obrt započeo je zanimljivim interaktivnim predavanjem doc. dr. sc. Vatroslava Škare na temu „Je li marketing umjetnost ili znanost?“.

U traženju odgovora na ovo kompleksno pitanje doc. dr. sc. Škare se vratio u početke marketinga kao struke na Aveniju Madison u New York u 1950.-te godine te pokazao kako su zapravo prvi marketinški stručnjaci bili dominantno umjetnici. Priču o daljnjem razvoju marketinga sve do danas potkrijepio je brojnim uspješnim primjerima iz prakse i rezultatima znanstvenih istraživanja čime je pokazao kao je znanstvena podloga neprijeporno ishodište suvremenog marketinškog pristupa. Konačno, marketing se nipošto ne može smatrati samo umjetnošću ili samo znanošću, jer dobar marketinški stručnjak treba posjedovati interdisciplinarna znanja i vještine iz umjetnosti i iz znanosti. 

Interes publike kao i njihove reakcije tijekom i nakon predavanja pokazale su izrazitu zainteresiranost za odgovore koje marketing može ponuditi kako praksi, tako i akademskoj zajednici. Više informacija o suradnji možete pročitati na web stranici Katedre za marketing


Foto: Vedran Benović 

Foto: Vedran Benović 
________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Predavanja uz izložbu Šezdesete u Hrvatskoj: Mit i stvarnost nastavnika s Katedre za marketing u Muzeju za umjetnost i obrt u rujnu 

20.9. 2018. / 19 sati

Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet Zagreb,
Doc. dr.  sc. Vatroslav Škare
Tema: Je li marketing umjetnost ili znanost?
Lokacija: Muzej za umjetnost i obrt




27.09. 2018. /19 sati
Predavanje uz izložbu „Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost“; Ekonomski fakultet Zagreb,
Doc. dr. sc. Sandra Horvat
Tema: „Dobra stara vremena“: nostalgija u marketingu.
Lokacija: Muzej za umjetnost i obrt

Ulaz na sva predavanja je besplatan.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________
NASTAVAK CIKLUSA PREDAVANJA U PARTNERSKOJ SURADNJI EFZG (KATEDRA ZA MARKETING) I MUZEJA ZA UMJETNOST I OBRT (IZLOŽBA „ŠEZDESETE U HRVATSKOJ - MIT I STVARNOST“)

U sklopu suradnje Ekonomskog fakulteta – Katedre za marketing i Muzeja za umjetnost i obrt na izložbi Šezdesete u Hrvatskoj - mit i stvarnost u muzeju je tijekom lipnja i srpnja održan ciklus predavanja kao dio aktivnosti popularizacije marketinga kao znanstvene discipline i profesionalne struke. Prvo predavanje 12. lipnja 2018. održala je prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen pod nazivom Uloga marketinga usluga (muzeja) u ekonomiji doživljaja, dok je doc. dr. sc. Morana Fudurić 14. lipnja 2018. održala radionicu pod nazivom Inovativni pristupi financiranju svojih ideja, a dr. sc. Tanja Komarac 5. srpnja 2018. predavanje pod nazivom Mitovi i stvarnost: kako tehnologija mijenja naš pogled na muzeje.

Predavanjem posvećenom izazovima stvaranja doživljaja za korisnike koji u sve većoj mjeri traže atraktivnu i personaliziranu ponudu brojnih usluga (s naglaskom na usluge muzeja), radionicom u okviru koje je bilo moguće upoznati se s pravilnim pristupom sve popularnijem skupnom financiranju – crowdfundingu,, te predavanjem o novim mogućnostima koje tehnologije stvaraju za muzeje prof. dr. sc. Ozretić Došen, doc. dr. sc. Fudurić i dr. sc. Komarac izazvale su brojne pozitivne reakcije publike koja je posjetila događanja u Muzeju za umjetnost i obrt, čime su pridonijele osnaživanju imidža Katedre za marketing i Ekonomskoga fakulteta - Zagreb u široj javnosti. 

  

  
Foto: Vedran Benović i Katedra za marketing
________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

NOVI BROJ ZNANSTVENOG ČASOPISA MARKET-TRŽIŠTE 
 
Izašao je novi broj (Vol. 30, No. 2, 2018.) znanstvenog časopisa MARKET-TRŽIŠTE u izdanju Ekonomskog fakulteta - Katedre za marketing i CROMAR-a - Hrvatske udruge za marketing. Svih šest objavljenih znanstvenih radova dostupni su za čitanje u punom pristupu. Također, ako želite saznati detaljnije o časopisu i pretplatiti se, posjetite službenu stranicu časopisa MARKET-TRŽIŠTE.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________​​​
Suradnja Microsofta, Adacte i Ekonomskog fakulteta u Zagrebu: Praktičan CRM pilot projekt za bolja tehnička znanja i poziciju na tržištu rada
 
ZAGREB, 12. lipnja 2018. – Microsoft, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Adacta danas su predstavili prve rezultate zajedničkog projekta suradnje sa studentima diplomskog studija EFZG-a na smjeru Marketing u akademskoj godini 2017/2018. U okviru izbornog kolegija „Upravljanje odnosima s klijentima (CRM)“ na 5. godini studija, Microsoft je studentima omogućio besplatan pristup sustavu Dynamics 365 Customer Engagement za vrijeme trajanja kolegija, a Adacta je operativno podržala provedbu projekta edukacije o radu u ovom programskom rješenju.
 
„Microsoft je oduvijek strateški opredijeljen za rad s mladim, kreativnim pojedincima i edukaciju vidi nezaobilaznom aktivnosti u dobu brzog tehnološkog rasta. Brz razvoj tehnologije, edukacija korisnika o istoj toj tehnologiji i digitalno osposobljeno tržište rada u izrazitoj su korelaciji – bez bilo kojeg od tih faktora nemoguće je cjelovito provesti digitalnu transformaciju i izgraditi kvalitetno i konkurentno digitalno društvo,“ rekao je Ivica Ivančić, Partner Technical Architect u Microsoftu.
 
Studenti su radili probnu implementaciju Dynamics 365 Customer Engagement sustava za salon ljepote. U svom radu nisu imali nikakvih ograničenja, a kako je riječ o studentima ekonomije, naglasak nije stavljen isključivo na softver, već na razvijanje potpune CRM strategije unutar poduzeća, uz podršku Dynamics 365 sustava. Uz redovnih 10 tjedana nastave, studenti su pristali i na dodatna tri tjedna nastave, tijekom kojih su dodatno utvrdili svoja znanja i vještine u upravljanju odnosima s klijentima.
 
Tijekom izvođenja zadatka, studenti su podijeljeni u grupe s najviše 3 sudionika. Od ukupno 19 grupa studenata koje su sudjelovale na projektu, u finalnom izboru odabrane su dvije grupe koje su ispred predstavnika Microsofta, Adacte i Ekonomskog fakulteta predstavili svoja rješenja.
 
U finale su ušle dvije grupe studentica:
  1. Ena Prpić i Lena Dorić
  2. Laura Arcella, Silvija Gustec i Ines Mošmondor.
 „Ovaj projekt jasno pokazuje smjer u kojem Fakultet želi ići, posebice sa studentima na završnim godinama studija – to je suradnja s tvrtkama i povezivanje teorije s praksom. Konačni cilj je da našim studentima pružimo kvalitetno obrazovanje i već na fakultetu dobijemo stručnjake koji će moći odgovoriti na izazove današnjeg tržišta rada. Iskustvo koje su naši studenti dobili surađujući s uspješnim kompanijama poput Microsofta i Adacte je neprocjenjivo,“ rekao je Miroslav Mandić, docent na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
 
Svi dionici imaju interes u ovoj odličnoj suradnji:

Studenti
  • dobivaju praktična znanja o CRM-u
  • bolju poziciju na tržištu rada
  • stečena znanja su osnova za Microsoft Dynamics 356 certifikaciju, koja vrijedi u cijelom svijetu
  • prigodu za upoznavanjem s upravom Adacte i HR menadžerima tvrtke
Ekonomski fakultet u Zagrebu
  • Omogućuje studentima pristup biznisu
  • Povećanu stopu zapošljavanja studenata 
Microsoft
  • Upoznavanje s potencijalnim budućim korisnicima/partnerima u ranoj fazi
  • Rast buduće baze stručnjaka za Microsoft rješenja
Adacta
  • Pristup velikom broju studenata
  • Mogućnost intervjuiranja i zapošljavanja više potencijalnih kandidata
  • Prepoznavanje potencijala u stvarnom radu umjesto samo na intervjuu
„U Adacti nastojimo klijentima omogućiti tehnološka rješenja koja će poboljšati njihovo poslovanje i zadržati ih na najvišoj konkurentskoj razini. Budući da se tehnologija ubrzano razvija i mijenja, za konstantan napredak i konkurentnost potrebno je imati pravu kombinaciju ljudi u timu. Naši timovi sastoje se od iskusnih stručnjaka i mladih ambicioznih pojedinaca, koji daju novi pogled na korištenje tehnologija i izazove s kojima se suočavamo,“ rekao je Blaž Strle, voditelj CRM odjela u Adacti te dodao: „Zahvaljujući suradnji s Ekonomskim fakultetom u Zagrebu imali smo priliku predstaviti naše iskustvo i našu viziju velikom broju studenata. To nam je omogućilo da možemo prepoznati najbolje pojedince koji će kroz narednih nekoliko godina voditi naše poslovanje i određivati budućnost naše kompanije. To je suradnja u kojoj svi pobjeđujemo, a mi se veselimo nastavku i širenju ove suradnje u budućnosti.“
 
U okviru dobre suradnje s fakultetom, Microsoft je prepoznao prigodu sudjelovanja studenata fakulteta na konferenciji eXtreme 365, održanoj u ožujku u Dubrovniku. Konferencija eXtreme 365 jedno je od najvećih svjetskih okupljanja Dynamics 365 i Microsoft Intelligence Cloud zajednice, s više od 700 prisutnih tehnoloških partnera Microsofta ove godine.
 
Microsoft je na konferenciji ugostio 50 studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a ideja pozivanja studenata je uočiti najizvrsnije među njima i dati im priliku da upoznaju tehnologiju, vide kako izgleda industrija i karijera u tehnološkom sektoru te dodatno unaprijede svoje talente.
 
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu nastavit će s ovakvim suradnjama i u budućnosti je proširiti i na druge kolegije.



Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) omogućuje digitalnu transformaciju u eri inteligentnog oblaka i inteligentnih performansi. Njegova je misija osnažiti sve osobe i organizacije na planetu da postignu više. 
________________________________________________________________________________________________________________________________________________​​​



________________________________________________________________________________________________________________________________________________​​
VIŠE OD POLA STOLJEĆA IZUČAVANJA MARKETINGA NA EKONOMSKOM FAKULTETU ZAGREB

Predavanjem professora emeritusa Joze Previšića, pod naslovom Marketing u Republici Hrvatskoj u 1960-tim, održanim u četvrtak 17. svibnja 2018., u Muzeju za umjetnost i obrt započeo je ciklus predavanja u okviru partnerske suradnje Katedre za marketing i Muzeja za umjetnost i obrt, izložbe „Šezdesete u Hrvatskoj - Mit i stvarnost“.

Predavanje je bilo posvećeno aktualnim marketinškim aktivnostima u 1960-tim, promatranim iz perspektive potrošača, poduzeća i gospodarskog sustava. Istaknuti su doprinosi razvoju znanstvene i stručne marketinške literature na hrvatskom jeziku tadašnjih autora - profesora, predavača i marketinških stručnjaka. Ukazano je na osnivanje i razvoj asocijacija i institucija koje su doprinijele implementaciji i produbljivanju razumijevanja marketinga u specifičnom kontekstu tadašnjeg društvenog uređenja.

Svojim zanimljivim predavačkim stilom, uz korištenje autentičnih, rijetkih i teško dostupnih materijala professor emeritus Jozo Previšić je publici pružio edukativni i zanimljivi uvid u razvoj akademske discipline koja je već više od 5 desetljeća prisutna u programima EFZG-a te čini dio današnje svakodnevne poslovne prakse gospodarskih subjekata u RH. 

  
Foto: Srećko Budek
Galerija fotografija s predavanja
________________________________________________________________________________________________________________________________________________​​



________________________________________________________________________________________________________________________________________________​​
NAJAVA 2. MTW RADIONICE 
2. MTW radionica za pisanje diplomskog rada će se održati u ponedjeljak, 16.04.2018. godine u 14:15 sati u dv. 11. Tema radionice će bit Pisanje pregleda literature i pravilno citiranje u diplomskom radu. Radionicu će voditi asist. Tanja Komarac, univ. spec. oec. 

Za sudjelovanje na radionici potrebna je prijava


Vidimo se.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________​

STUDENTI DIPLOMSKOG SMJERA MARKETING SUDJELOVALI NA MICROSOFT eXTREME 365 KONFERENCIJI

________________________________________________________________________________________________________________________________________________​

NOVI CIKLUS RADIONICA ZA PISANJE DIPLOMSKOG RADA NA KATEDRI ZA MARKETING (MTW) (20.3.2018.)
Treću godinu zaredom Katedra za marketing za studente Diplomskog studija smjera Marketing organizira seriju radionica za pisanje diplomskog rada (MTW). Program 1. MTW radionice održane 19. ožujka 2018. je obuhvatio savjete kako odabrati mentora i područje/temu diplomskog rada, objašnjenje procedure prijave diplomskog rada, pisanje prijave diplomskog rada, te uvod u pretraživanje baza podataka.

Radionicu su vodile doc. dr. sc. Sandra Horvatdoc. dr. sc. Morana Fudurić Tanja Komarac, univ. spec. oec. idejne pokretačice ove inicijative na Katedri za marketing. Također su najavljene dvije radionice „Pisanje pregleda literature i citiranje“ te „Dizajn i metodologija istraživanja“. Više informacija o radionicama možete pogledati na web stranici www.efzg.unizg.hr/mtw_radionice.


  
  

________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Suradnja Ekonomskog fakulteta, Katedre za marketing s Muzejom za umjetnost i obrt (MUO)
 
Ekonomski fakultet - Zagreb i Muzej za umjetnost i obrt (MUO) su 1. ožujka 2018. potpisali Ugovor o međusobnoj suradnji na realizaciji izložbe Šezdesete u Hrvatskoj: Mit i stvarnost. Ekonomski fakultet –Zagreb je time postao akademski partner najveće ovogodišnje izložbe u MUO koja će trajati 6 mjeseci (travanj -  listopad 2018).

Izložba će biti posvećena ključnom razdoblju novije hrvatske povijesti od 1958. do 1971. godine, s naglaskom na gospodarski razvoj i procvat društva. U sklopu izložbe obilježit će se pojava, uvođenje i razvoj marketinga 1960.-tih godina u Hrvatskoj kao akademske discipline izučavanja na Ekonomskom fakultetu - Zagreb te primjene marketinških znanja i vještina u poslovnoj praksi u poduzećima. Stručna predavanja za široku publiku će održati nastavnici Katedre za marketing, a za studente će se osigurati posebna stručna vodstva po muzeju.

Više o izložbi i posebnim događanjima možete pročitati na web stranici MUO i Katedre za marketing ili kontaktiranjem prof. Đurđane Ozretić Došen i asist. Tanje Komarac s Katedre za marketing.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________

POZIV NA RADIONICE ZA PISANJE DIPLOMSKOG RADA (14.3.2018.)

Pozivaju se studenti diplomskog studija Marketing na prvu MTW radionicu koja će se održati u ponedjeljak, 19.03.2018. od 14:00-16:00 sati u dv. 11. Radionicu će voditi doc. dr. sc. Sandra Horvat, doc. dr. sc. Morana Fudurić i asist. Tanja Komarac, univ. spec. oec. 

Za dolazak na radionicu potreba je prijava na linku.
 
Više o radionicama možete pročitati na službenoj web stranici.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________

NOVI BROJ ZNANSTVENOG ČASOPISA MARKET-TRŽIŠTE (21.12.2017.)
 
Izašao je novi broj (Vol. 29, No. 2, 2017.) znanstvenog časopisa MARKET-TRŽIŠTE u izdanju Ekonomskog fakulteta - Katedre za marketing i CROMAR-a - Hrvatske udruge za marketing. Svih šest objavljenih znanstvenih radova dostupni su za čitanje u punom pristupu. Također, ako želite saznati detaljnije o časopisu i pretplatiti se, posjetite službenu stranicu časopisa MARKET-TRŽIŠTE.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Trijumf studenata Ekonomskog fakulteta (7.12.2017.)
 
Svečana dodjela nagrada u sklopu projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj (HPH), održana 5. prosinca 2017., privukla je velik broj predstavnika poslovne zajednice i obrazovnih institucija, a velikim uspjehom mogu se pohvaliti studenti Ekonomskog fakulteta koji su pobijedili u sve tri kategorije.
 
Ocjenjivački sud činili su predstavnici partnerskih tvrtki te neovisni stručnjaci, a od 198 prijava koliko ih je pristiglo na ovogodišnje natjecanje, u finalni izbor ušlo je 9 radova, od čega je čak 8 bilo s Ekonomskog fakulteta.
 
U kategoriji Izvorno hrvatsko od studenata se tražilo da razviju novi i prepoznatljiv proizvod te pripadajuću strategiju za njegov plasman na domaćim i stranim tržištima. Pobjedu je odnio projekt DW ormar kojeg su osmislile studentice Petra Pavić, Iva Purgar i Ivana Pribanić. U istoj kategoriji u finalu su bile i studentice Ekonomskog fakulteta Patricia Peternel, Mia Puh i Petra Pracaić s idejom moderne kućice na drvetu.
 
U kategoriji Poduzetna Hrvatska tražile su se održive ideje i projekti usmjereni na razvoj održivih biznisa, a mogli su se odnositi na otkrivanje novih tržišnih niša ili stvaranja novih poslovnih koncepata utemeljenih na postojećim poslovnim modelima. Najboljim je proglašen projekt  Zdrave hrana - iz ljubavi prema sebi, autora Filipa Oreškovića, Renate Oreč i Petre Mucić. U ovoj kategoriji su svi finalisti bili s Ekonomskog fakulteta i to Hrvojka Babić i Laura Prpić s projektom Igroteka te Adriana Santovac, Marina Kukić i Lara Vukić s idejom uzgoja puževa Mal Snail.
Studenti Ekonomskog fakulteta Borna Nikolić, Ana Petrović i Marija Mrvelj sa svojim projektom Vrijeme je novac proglašeni su pobjednicima u trećoj kategoriji Inovativna Hrvatska. U ovoj kategoriji  studenti su trebali prezentirati inovativne ideje koje će biti od koristi pojedincima ili tvrtkama te time pomoći dodatnom razvoju Hrvatske i ojačati njezin status na polju inovativnosti u svijetu, ali i ideje koje se odnose na mogućnosti jačeg poticanja inovativnosti među mladima. Svi finalisti u ovoj kategoriji  bili su studenti Ekonomskog fakulteta, i to Hrvoje Rezo, David Pandžić i Leon Mrkić s projektom Pizzeria dron te Karla Mrdalj, Tea Ožegović i Klara Novosel s idejom SmartBrusha
 
Pobjedničke studenske grupe nagrađene su novčanom nagradom (po 10.000 kn u svakoj kategoriji), a Pliva Hrvatska osigurala je pobjednicima u kategoriji Izvorno hrvatsko dvotjednu praksu u toj kompaniji. Razvojna agencija Zagreb (RAZA) pobjednicima u kategoriji Inovativna Hrvatska osigurala je šestomjesečni program potpore razvoju projekta u Tehnološkom parku Zagreb.
 
Više informacija možete pronaći ovdje.
 
Hrvatska pamet Hrvatskoj je društveno odgovorni projekt Poslovnog dnevnika i Večernjeg lista s ciljem nagrađivanja izvrsnosti hrvatskih studenata, ali i poticanja u lakše uključivanje u sustav nacionalne ekonomije. Cilj natjecanja jest prezentirati ideje, znanja i sposobnosti hrvatskih studenata pretočene u konkretne projekte vezane uz tri osnovna tematska smjera nacionalne razvojne strategije.
 
U projektu Hrvatska pamet Hrvatskoj sudjelovali su studenti 2. godine studija koji pohađaju kolegij Osnove marketinga i to studentske grupe „MOS-PULJ“ i „IZV-KOZ-ŽUŽ“.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
Uspješna suradnja članova Katedre za marketing i KBC-a Sestre milosrdnice (25.11.2017.)
 
U srijedu, 25. listopada 2017. u 9:00 sati održana je prezentacija rezultata istraživanja kvalitete usluge bolničkog liječenja u KBC Sestre milosrdnice primjenom SERVQUAL metodologije. Ovo istraživanje zajednički je projekt Ureda za kvalitetu KBC-a Sestre milosrdnice pod vodstvom prim.mr.sc. Vesne Čerfalvi, dr.med.spec. i tima s Katedre za marketing: prof. dr. sc. Đurđane Ozretić Došen, doc. dr. sc. Vatroslava Škare i Tanje Komarac, univ.spec.oec.

Projekt se temeljio na znanstvenim spoznajama o mjerenju kvalitete usluge te je primijenjena vodeća svjetska metodologija za mjerenje kvalitete usluge SERVQUAL koju su razvili Parasuraman, Zeithaml i Berry (1988.). Na kvotnom uzorku od ukupno 564 ispitanika hospitaliziranih u 16 klinika KBC-a Sestre milosrdnice u razdoblju od listopada 2016. do travnja 2017., izmjereni su očekivanja i percepcije kvalitete usluge prema 5 ključnih dimenzija: pouzdanost, odgovornost, sigurnost, razumijevanje za korisnika i opipljivi elementi. Pored Uprave KBC-a Sestre milosrdnice te predstojnika i djelatnika klinika, prezentacija rezultata privukla je i pažnju predstavnika Ministarstva zdravstva, Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, drugih zdravstvenih ustanova, Udruge hrvatskih pacijenata te medija. Pred punom multimedijalnom dvoranom KBC-a prof. dr. sc. Ozretić Došen i doc. dr. sc. Škare predstavili su sažetak istraživanja koje je pokazalo jako dobre rezultate percepcija kvalitete usluga od strane ispitanika-pacijenata kod većine dimenzija kvalitete. Najbolji rezultati zabilježeni su kod dimenzije kojoj su ispitanici dali i najveću važnost, a to je sigurnost. Detaljni rezultati istraživanja koji su isporučeni predstojnicima klinika omogućuju ciljanja poboljšanja pojednih aspekata pružanja usluga bolničkog liječenja, kao i upravljanje očekivanjima pacijenata.

Ravnatelj KBC Sestre milosrdnice, prof. dr. sc. Mario Zovak, dr. med., izrazio je iznimno zadovoljstvo ostvarenom suradnjom predstavnika Ekonomskog fakulteta i Ureda za kvalitetu KBC-a te podržao njezin nastavak.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
TIM STUDENATA EKONOMSKOG FAKULTETA NAJBOLJE RANGIRAN TIM IZ HRVATSKE NA GLOBALNOM NATJECANJU IZ DIGITALNOG MARKETINGA
 
Tim studenata na kolegiju "Internetski marketing" kojeg čine Taja KuzmićJosip MiletaIvan PaštrovićJelena TomićMaja Šuman i Filip Krbavac pod mentorstvom doc. dr. sc. Vatroslava Škare ušli su u 5% najboljih timova koji su se natjecali na ovogodišnjem Google Online Marketing Challenge (GOMC). GOMC je globalno natjecanje u vještinama digitalnog marketinga u kojem timovi studenata iz cijelog svijeta pokazuju znanje stečeno na kolegijima primjenom u praksi.

Ove godine u sklopu kolegija "Internetski marketing" sudjelovalo je ukupno 8 timova, a najbolji tim na kolegiju ujedno je i najbolje rangiran tim iz Hrvatske. Svoje znanje na kolegiju primijenili su provodeći kampanju digitalnog oglašavanja za Polikliniku za dječje bolesti Helena, a njihova znanja i vještine pored Googlea prepoznala je i Poliklinika, s kojom su dogovorili nastavak suradnje te proširenje aktivnosti digitalnog marketinga uvođenjem oglašavanja na Facebooku.

Provođenje projekta praktične primjene znanja stečenog na kolegiju "Internetski marketing" u praksi svake godine podržavaju bivši polaznici kolegija, a danas priznati stručnjaci za digitalni marketing u poduzećima i marketinški agencijama. Suradnjom s bivšim studentima doc. dr. sc. Škare svake godine kolegij "Internetski marketing" osvježava novim temama i primjerima, kako bi ostao relevantan za potencijalne poslodavce. Uspjehu ovogodišnjih timova posebno su doprinijele bivše polaznice kolegija Iva Obrovac, mag. oec. (danas Voditeljica performace marketinga u agenciji 404) i Sanja Novak, mag. oec. (danas Specijalistica za digitalni marketing u Končaru).

Osim na GOMC-u, dio studenata na kolegiju sudjelovalo je i na novom natjecanju koje je razvijeno na razini kolegija: Social Media Marketing Challenge.

Ovi rezultati su još jedan od dokaza kako u okviru sveučilišnog obrazovanja Ekonomski fakultet-Zagreb pruža znanja i vještine koji dobro pripremaju studente za tržište rada.


(na slici: Studenti Ivan Paštrović, Jelena Tomić, Josip Mileta, Taja Kuzmić, Filip Krbavac i mentor doc.dr.sc. Vatroslav Škare)