Sveučilište u Zagrebu - Ekonomski fakultet

Hrvatski English
Brzi linkovi
Vijesti i događanja

Vijesti i događanja

Uspješna suradnja članova Katedre za marketing i KBC-a Sestre milosrdnice
 
U srijedu, 25. listopada 2017. u 9:00 sati održana je prezentacija rezultata istraživanja kvalitete usluge bolničkog liječenja u KBC Sestre milosrdnice primjenom SERVQUAL metodologije. Ovo istraživanje zajednički je projekt Ureda za kvalitetu KBC-a Sestre milosrdnice pod vodstvom prim.mr.sc. Vesne Čerfalvi, dr.med.spec. i tima s Katedre za marketing: prof. dr. sc. Đurđane Ozretić Došen, doc. dr. sc. Vatroslava Škare i Tanje Komarac, univ.spec.oec.

Projekt se temeljio na znanstvenim spoznajama o mjerenju kvalitete usluge te je primijenjena vodeća svjetska metodologija za mjerenje kvalitete usluge SERVQUAL koju su razvili Parasuraman, Zeithaml i Berry (1988.). Na kvotnom uzorku od ukupno 564 ispitanika hospitaliziranih u 16 klinika KBC-a Sestre milosrdnice u razdoblju od listopada 2016. do travnja 2017., izmjereni su očekivanja i percepcije kvalitete usluge prema 5 ključnih dimenzija: pouzdanost, odgovornost, sigurnost, razumijevanje za korisnika i opipljivi elementi. Pored Uprave KBC-a Sestre milosrdnice te predstojnika i djelatnika klinika, prezentacija rezultata privukla je i pažnju predstavnika Ministarstva zdravstva, Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, drugih zdravstvenih ustanova, Udruge hrvatskih pacijenata te medija. Pred punom multimedijalnom dvoranom KBC-a prof. dr. sc. Ozretić Došen i doc. dr. sc. Škare predstavili su sažetak istraživanja koje je pokazalo jako dobre rezultate percepcija kvalitete usluga od strane ispitanika-pacijenata kod većine dimenzija kvalitete. Najbolji rezultati zabilježeni su kod dimenzije kojoj su ispitanici dali i najveću važnost, a to je sigurnost. Detaljni rezultati istraživanja koji su isporučeni predstojnicima klinika omogućuju ciljanja poboljšanja pojednih aspekata pružanja usluga bolničkog liječenja, kao i upravljanje očekivanjima pacijenata.

Ravnatelj KBC Sestre milosrdnice, prof. dr. sc. Mario Zovak, dr. med., izrazio je iznimno zadovoljstvo ostvarenom suradnjom predstavnika Ekonomskog fakulteta i Ureda za kvalitetu KBC-a te podržao njezin nastavak.
 

TIM STUDENATA EKONOMSKOG FAKULTETA NAJBOLJE RANGIRAN TIM IZ HRVATSKE NA GLOBALNOM NATJECANJU IZ DIGITALNOG MARKETINGA
 
Tim studenata na kolegiju "Internetski marketing" kojeg čine Taja KuzmićJosip MiletaIvan PaštrovićJelena TomićMaja Šuman i Filip Krbavac pod mentorstvom doc. dr. sc. Vatroslava Škare ušli su u 5% najboljih timova koji su se natjecali na ovogodišnjem Google Online Marketing Challenge (GOMC). GOMC je globalno natjecanje u vještinama digitalnog marketinga u kojem timovi studenata iz cijelog svijeta pokazuju znanje stečeno na kolegijima primjenom u praksi.

Ove godine u sklopu kolegija "Internetski marketing" sudjelovalo je ukupno 8 timova, a najbolji tim na kolegiju ujedno je i najbolje rangiran tim iz Hrvatske. Svoje znanje na kolegiju primijenili su provodeći kampanju digitalnog oglašavanja za Polikliniku za dječje bolesti Helena, a njihova znanja i vještine pored Googlea prepoznala je i Poliklinika, s kojom su dogovorili nastavak suradnje te proširenje aktivnosti digitalnog marketinga uvođenjem oglašavanja na Facebooku.

Provođenje projekta praktične primjene znanja stečenog na kolegiju "Internetski marketing" u praksi svake godine podržavaju bivši polaznici kolegija, a danas priznati stručnjaci za digitalni marketing u poduzećima i marketinški agencijama. Suradnjom s bivšim studentima doc. dr. sc. Škare svake godine kolegij "Internetski marketing" osvježava novim temama i primjerima, kako bi ostao relevantan za potencijalne poslodavce. Uspjehu ovogodišnjih timova posebno su doprinijele bivše polaznice kolegija Iva Obrovac, mag. oec. (danas Voditeljica performace marketinga u agenciji 404) i Sanja Novak, mag. oec. (danas Specijalistica za digitalni marketing u Končaru).

Osim na GOMC-u, dio studenata na kolegiju sudjelovalo je i na novom natjecanju koje je razvijeno na razini kolegija: Social Media Marketing Challenge.

Ovi rezultati su još jedan od dokaza kako u okviru sveučilišnog obrazovanja Ekonomski fakultet-Zagreb pruža znanja i vještine koji dobro pripremaju studente za tržište rada.


(na slici: Studenti Ivan Paštrović, Jelena Tomić, Josip Mileta, Taja Kuzmić, Filip Krbavac i mentor doc.dr.sc. Vatroslav Škare)