Izv. prof. dr. sc. Sandra Horvat

Povratak na katedru
Izv. prof. dr. sc. Sandra Horvat
Ime i prezime
Sandra Horvat
Kabinet
B 303
Telefon
Društvene mreže
ORCID logo
Konzultacije
  • Ponedjeljkom 12:00 -14:00 sati
Biografija
Sandra Horvat je izvanredna profesorica na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Sudjeluje u izvođenju nastave na kolegijima Osnove marketinga i Upravljanje markom na integriranom preddiplomskom i diplomskom sveučilišnom studiju.

Jedan je od voditelja stručnog diplomskog studija Digitalni marketing na kojem izvodi kolegije Potrošač u digitalnom okruženju, Oblikovanje korisničkog iskustva i Upravljanje markama u digitalnom okruženju. Na stručnom diplomskom studiju Menadžment i marketing maloprodaje sudjeluje u izvođenju nastave na kolegijima Upravljanje privatnom markom te Ponašanje potrošača i upravljanje odnosima s klijentima.

Od svog dolaska na fakultet uključena je u implementaciju e-učenja na Ekonomskom fakultetu kroz razvoj i izvođenje e-kolegija Marketing. Za navedeni kolegij je dobila nagradu Sveučilišta u Zagrebu za pedagoško/didaktičko oblikovanje e-kolegija na natječaju za najbolji e-kolegij u akademskoj godini 2009/2010.

Od 2019. godine gost je predavač na ISM University of Management and Economics u Vilniusu, Litva na poslijediplomskom studiju „International Marketing and Management“ gdje izvodi kolegij „International Consumer Behaviour“.

Jedan je od tajnika poslijediplomskog sveučilišnog (doktorskog) studija Ekonomija i poslovna ekonomija.

Objavljuje radove u znanstvenim i stručnim časopisima te sudjeluje na marketinškim konferencijama. Specijalizirala se za područje upravljanja markama s posebnim naglaskom na privatne (trgovačke) marke. Upisana je u Upisnik znanstvenika i istraživača Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH pod rednim brojem 286555.
 
Član je organizacija EMAC (European Marketing Academy) i CROMAR (Hrvatska zajednica udruga za marketing).

Aktivno se služi engleskim i njemačkim jezikom.