Prof. dr. sc. Sunčana Piri Rajh rođena je 5. siječnja 1976. godine u Vukovaru.
Diplomirala je, magistrirala i doktorirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, gdje i sada radi na Katedri za marketing, kao redovita profesorica.
Nastavni rad:
Od rujna 2014. godine do 30. rujna 2023. godine, bila je voditeljica Diplomskog sveučilišnog studija Poslovne ekonomije, smjer Marketing.
Od veljače 2020. godine do 30. rujna 2023., godine, bila je voditeljica smjera Marketing, u okviru Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija PE.
U svrhu unapređenja pedagoških i didaktičkih vještina, 2007. godine uspješno je završila program edukacije iz područja didaktike, psihologije, retorike, hrvatskog jezika i informatike, za stjecanje kompetencija visokoškolskih nastavnika, a koji je bio organiziran za asistente i znanstvene novake Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, i to u suradnji Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Objavljuje samostalno ili kao koautorica znanstvene i stručne radove. Područja njezina znanstvenoistraživačkog i nastavnog interesa su
ponašanje potrošača i
cijena kao element marketinškog miksa.
Do sada je bila recenzent radova za znanstvene časopise (European Journal of Marketing, Market-Tržište, Ekonomski pregled, Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Ekonomska misao i praksa, South East European Journal of Economics and Business, Ekonomski vjesnik, Acta Turistica), kao i priopćenja za potrebe inozemnih i domaćih znanstvenih skupova.
Bila je jedna od gošći urednica specijalnog broja časopisa
Market-Tržište (Vol. 32 No. Special Issue, 2020).
Jedna je od urednica časopisa
IJMBS - International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science.
Kao izlagač i moderator sudjeluje na međunarodnim i domaćim znanstvenim skupovima, a dosad je bila i članica:
Dobitnica je tri nagrade:
- Nagrada Fedor Rocco za koautorstvo znanstvenog rada: Sinčić Ćorić, D., Anić, I.-D., Piri Rajh, S., Rajh, E., Kurnoga, N. (2017): “Organizational buying decision approaches in manufacturing industry: developing measures and typology“, Journal of Business & Industrial Marketing, 32(2): 227-237.
- Nagrada „Mijo Mirković“ za znanstveni rad: Piri Rajh, S. (2008): „Perceived risk as a determinant of perceived value and purchase intention“, Proceedings of the 2nd International Scientific Conference „Marketing Theory Challenges in Transitional Societies“, Ozretić Došen, Đ., Krupka, Z., Škare, V., editors (2008), Zagreb: Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, 223-231.
- Nagrada „Mijo Mirković“ za koautorstvo udžbenika Previšić, J., Bratko, S., urednici (2001): Marketing, Sinergija, Zagreb.
Članica je znanstvenog udruženja Association for Consumer Research.
Upisana u Upisnik znanstvenika pri Ministarstvu znanosti i obrazovanja, pod brojem 246604.
Aktivno vlada engleskim te pasivno njemačkim jezikom.