Izv. prof. dr. sc. Ružica Brečić

Povratak na katedru
Izv. prof. dr. sc. Ružica Brečić
Ime i prezime
Ružica Brečić
Kabinet
B 306
Telefon
Društvene mreže
ORCID logo
Konzultacije
  • ponedjeljak: 14:00 - 16:00
Biografija

Ružica Brečić
Docent 
Katedra za marketing
Ekonomski fakultet Zagreb
Trg J.F.Kennedy 6
10 000 Zagreb
+385 1 238 3317
e-mail: rbrecic@efzg.hr 

  • ​OBRAZOVANJE
​​2007 - 2010. dr. sc. Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, doktor znanosti
2005 - 2007. mr. sc. Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, PDS "Međunarodni studij Poslovnog Upravljanja MBA", magistar znanosti
2000-2004 dipl. oec. Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, diplomirani ekonomist
 
  • ZAPOSLENJE
2014  –  docent - Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, katedra za marketing
2010-2014 – viši asistent - Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, katedra za marketing
2007-2010 – znanstveni novak - Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, katedra za marketing
 
  • PRETHODNA ZAPOSLENJA
2005 - 2007 Asistent Članu Uprave „Korporativni servisi“ - INA – Industrija nafte d.d.
2004 - 2005 – Pripravnik u sektoru Financije - INA – Industrija nafte d.d
2002 - 2004 – Demonstrator - Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, katedra za marketing
 
  • ČLANSTVA U ZNANSTVENIM UDRUŽENJIMA 
Macromarketing - član
EMAC – European Marketing Academy Association –član
CROMAR (Hrvatska zajednica udruga za marketing) - član
 
  • NASTAVNE AKTIVNOSTI
Osnove marketinga i Marketing, Ekonomski fakultet. Predavanja i seminari, Preddiplomski studij
Marketing malih i srednjih poduzeća, Ekonomski fakultet. Predavanja i seminari; Preddiplomski studij
Upravljanje marketingom malih i srednjih poduzeća, Ekonomski fakultet. Predavanja i seminari; Diplomski stručni studij
 
  • PROJEKTI 
2016 - 2021 - EU HORIZON 2020 - No. 678024 ‘Strength2Food: Strengthening European Food Chain Sustainability by Quality and Procurement Policy ’- voditelj hrvatskog tima, zamjenik voditelja radnog paketa 6 i voditelj radnih zadataka 
2013-2016 - ​EU FP7 GLAMUR - No. 311778 - A comparative analysis of global versus local food supply systems. Savjetnik za metodologiju 
2008-2011 - EU FP7-KBBE-2007-1 - No. 212579 ''Food Consumer Science in the Balkans: Frameworks, Protocols and Networks for a better knowledge of food behaviours“ – mlađi istraživač
 
  • ISTRAŽIVAČKI RAD
Marketing malih i srednjih poduzeća, Marketing hrane, Djeca kao potrošači 
 
  • STIPENDIJE I NAGRADE
2012. University of Notre Dame, USA; Nanovic Institute for Eurpoean Studies -  Visiting Scholar for the project: The Roles of Parental Involvement, Peer Influence, and Expressions of Identity as Influences in Children's Buying Behavior
2012. Universitat de Salento, Lecce, Italija -  Erasmus, stručno usavršavanje
2010. Universitat de Navarra, Pamplona, Španjolska -  Erasmus, stručno usavršavanje
2008.  Swansea University, School of Business and Economics -  Rad na prijavi doktorske