Sveučilište u Zagrebu - Ekonomski fakultet

Hrvatski English
Brzi linkovi
Fedor Rocco

Fedor Rocco

NATJEČAJ ZA NAGRADU FEDOR ROCCO za 2018. godinu
 

Raspisuje se natječaj za nagradu „Fedor Rocco“ za radove i knjige iz područja marketinga na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
 
Tumačenje o odredbama Pravilnika o dodjeli nagrade "Fedor Rocco".
 
Prijave za dodjelu nagrada zaprimaju se zaključno s 26. listopada 2018. godine putem urudžbenog zapisnika.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

DOBITNICI NAGRADE FEDOR ROCCO (KRONOLOŠKI PO GODINAMA):
 
  • 2012. Prof. dr. sc. Jozo Previšić (ur.):  "Leksikon marketinga" izdavač Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb, 2011. 
  • 2013. Doc. dr. sc. Dario Miočević i prof. dr. sc. Biljana Crnjak-Karanović"The mediating role of key supplier relationship management practices on supply chain orientation – The organizational buying effectiveness link" objavljen u časopisu Industrial Marketing Management, Vol . 41, No. 1, 2012, str. 115-124.
  • 2014. Prof. dr. sc. Bruno Grbac: "Marketing Dynamics: How to Create Value for Customers", izdavač Pearson, London, Velika Britanija.
  • 2015. i 2016. godine nagrada Fedor Rocco nije dodjeljena
  • 2017. Prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić, dr. sc. Ivan-Damir Anić,  izv. prof. dr. sc. Sunčana Piri Rajh, dr. sc. Edo Rajh, izv. prof. dr. sc. Nataša Kurnoga: "Organizational buying decision approaches in manufacturing industry: developing measures and typologyobjavljen u časopisu Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 32, No. 2, 2017.,  str. 227-237.
  • 2018. Prof. dr. sc. Tihomir Vranešević, doc. dr. sc. Irena Pandža Bajs i doc. dr. sc. Miroslav Mandić za monografiju domaćeg izdavača Upravljanje zadovoljstvom klijenata (drugo izdavanje – promijenjeno i prošireno, izdavač: Accent Zagreb, ISBN 978-953-7930-13-4)