Prestižna EMAC Regional konferencija na Ekonomskom fakultetu

Ekonomski fakultet - Zagreb domaćin je 11th EMAC regional conference koja će se održati od 16. do 19. rujna 2020. u organizaciji Ekonomskog fakulteta – Zagreb i European Marketing Academy u online izdanju. Na konferenciji će sudjelovati više od 150 marketinških znanstvenika iz više od 30 zemalja diljem svijeta. 
 
Ovogodišnja tema konferencije “Challenging the status quo in marketing research” poseban fokus stavlja na teme vezane uz digitalni marketing i MarTech te mogućnost primjene novih metoda neuromarketinških i biometrijskih istraživanja.
 
EMAC Regional konferencija tijekom godina ima sve izraženiji utjecaj na znanstvenu marketinšku zajednicu, a ove godine cilj je proširiti njen utjecaj i na stručnu zajednicu u Hrvatskoj i regiji. Sukladno tome, konferencija nudi niz atraktivnih predavanja i radionica, kao i nekoliko mogućnosti za objavu radova:

  • Pre-conference Early Researcher Symposium
  • Mogućnost objave radova u:
    • Posebnom izdanju Journal of Business Research (JBR)
    • Posebnom izdanju časopisa Market-Tržište
    • Zborniku konferencije (uz mogućnost indeksiranja u WOS)
  • Meet the Editors sesija
  • Četiri atraktivna predavanja
    • Edward C. Malthouse (Northwestern University)
    • Jonathan Copulsky (Northwestern University)
    • Joško Brakus (Leeds University Business School)
    • Josipa Majić (ID Guardian)

Više informacija o 11. EMAC regional konferenciji dostupno je na http://www.efzg.unizg.hr/emacregional2020.