„Marketing Madness“, trodnevna studentska konferencija o marketingu, održava se krajem ožujka na Ekonomskom fakultetu/ EFZG-u

„Marketing Madness“, trodnevna marketinška konferencija interaktivnog karaktera koju organizira studentska udruga Hrvatska studentska asocijacija pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, održat će se 29., 30. i 31. ožujka 2017. godine u Kongresnoj dvorani Ekonomskog fakulteta. Cilj je povezivanje mladih, proaktivnih individualaca željnih novih znanja iz područja marketinga i područja njegove primjene, a konferencija će pružiti uvid u aktualne marketinške trendove koji se primjenjuju u Hrvatskoj i svijetu, te će, kroz iskustva istaknutih marketinških profesionalaca, sagledati primjenu marketinga u različitim aspektima poslovanja. Trodnevni program konferencije zamišljen je u obliku  dinamičnih predavanja, panel diskusija i ''know-how“ radionica koje povezuje zajednička tema marketinga, no svaki dan zamišljen je kao zasebna tematska cjelina posebnog naziva. Prvi dan, MarketIT obuhvatit će važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih, svakodnevnih promjena, drugi dan, MarketINC bavit će se korporacijskim marketingom dok je treći, ujedno zadnji dan konferencije, MarkeTHINK namijenjen upoznavanju s evolucijom psihološkog marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom.

Dodatne informacije o MM danima te predavačima i panelistima, mogu se saznati na službenoj Facebook stranici Marketing Madness i eventu (link: https://www.facebook.com/MarketingMadnessZagreb/).