Doc.dr.sc. Morana Fudurić dobitnica nagrade Journal of Advertising za najbolji znanstveni rad u 2019. godini

Na virtualnoj konferenciji American Academy of Advertising (AAA), 28. ožujka 2020. u sklopu svečane ceremonije objavljeni su dobitnici nagrada za najbolje znanstvene doprinose i istraživanja u 2019. godini.
 
Doc. dr. sc. Morana Fudurić osvojila je prestižnu nagradu za najbolji znanstveni članak objavljen u Journal of Advertising u 2019. godini za članak "An Algorithm for Allocating Sponsored Recommendations and Content: Unifying Programmatic Advertising and Recommender Systems" objavljen u koautorstvu s Edwardom Malthouseom, Yasaman Kamyab Hessary i Khadijom Vakeel s Northwestern University, te Robinom Burkeom s University of Colorado. U radu se razvija algoritam koji optimizira dva suprotstavljena cilja: korisnost za kupca te interese oglašivača na online platformi.
 
Nagrada se dodjeljuje od 1988. autorima najboljeg članka objavljenog svake godine. Radove nominiraju recenzenti časopisa; predsjednik Odbora za publikacije AAA priprema listu finalista o kojoj potom glasaju članovi Odbora za publikacije. Autori se nagrađuju iznosom od 500 USD i plaketom tijekom godišnje AAA konferencije.
 
Informacija o dobitnicima objavljena je na web stranici AAA: https://www.aaasite.org/ja-awards
 
Članak je dostupan ovdje