Predavač: izv.prof.dr.sc. Dario Dunković
Opis kolegija
Kolegij pruža napredna znanja iz strateškog menadžmenta u trgovinskim poduzećima koja se bave distribucijom roba i maloprodajom. Razrađuju se trgovinske funkcije, formati i kanali, teorijski aspekti tržišnog pozicioniranja poduzeća i prodajnih pogona, kao i proces planiranja marketinške, financijske, nabavne, HR i ostalih strategija. Studenti će biti u prilici ocijeniti korisnost rezultata određenih relevantnih znanstvenih istraživanja iz područja trgovine i marketinga u realnim okolnostima. Obradit će se teorijski i suvremeni praktični aspekti multikanalne distribucije robe te načini postizanja i očuvanja konkurentske prednosti u uvjetima digitalnih kanala. Usporedit će se efekti cjenovnih strategija prodavaonice.
Ciljevi učenja
- usvajanje najnovijih dostignuća i koncepcija u trgovinskom menadžmentu
- povezati teorijska dostignuća s praktičkim aspektima trgovinskog menadžmenta
- analizirati efekte pojedinih poslovnih strategija na troškove i profitabilnost trgovca
- izučiti proces planiranja marketinške i financijske strategije trgovca
- istražiti mogućnosti unapređenja na primjerima postojećih trgovinskih strategija
Ishodi učenja
- lakše planirati pozicioniranje trgovinskog poduzeća na tržištu
- kategorizirati i formulirati marketinšku i sve ostale poslovne strategije u trgovinskom poduzeću
- primijeniti trgovinsku strategiju u distributivnom ili maloprodajnom poduzeću
- produktivno planirati prostorne, robne i ljudske resurse za jačanje profitabilnosti trgovinskog poduzeća
- bolje prepoznati prilike koje mogu poboljšati položaj trgovca među konkurentima
- predvidjeti učinke znanstvenih istraživanja iz područja trgovine i maloprodaje i testirati rezultate
Oblici nastave
- predavanja
- seminari
- analiza poslovnih slučajeva