Ekonomski fakultet - Zagreb
POPIS SVEUČILIŠNIH SPECIJALISTIČKIH STUDIJA

Menadžment maloprodaje

Predavač: prof.dr.sc. Sanda Renko

Opis kolegija: Uvod u svijet maloprodaje i strateško planiranje. Značaj klasifikacije maloprodajne strukture i teorije institucionalnih promjena u maloprodaji. Model konkurentskih prednosti u maloprodaji. Mjerenje uspješnosti maloprodavača i vrste maloprodajnih strategija. Analiza konkurentskog okruženja i tržišno pozicioniranje. Analiza potencijala tržišta, potražnje i
tržišnog udjela. Analiza ponašanja potrošača: model odlučivanja u kupovini, segmentacija tržišta i strategije. Modeliranje ponašanja potrošača unutar prodavaonice i implikacije za menadžment prodavaonice. Maloprodajni mix, zadovoljstvo i lojalnost potrošača. Utjecaj cjenovne strategije i promocije na poslovne učinke. Značenje i izbor lokacije maloprodajne prodavaonice. cjena uspješnosti maloprodavača putem financijske analize. Metode istraživanja tržišta. Kvantitativna statistička analiza i korištenje rezultata u poslovnom odlučivanju. Zaključna razmatranja.