Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja ( NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof. dr. sc. Lajoš Žager, dana 09.11.2015. godine,
O G L A Š A V A
Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno - nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr. sc. Sandre Horvat, na temu:
"Upravljanje holističkom marketinškom organizacijom – I dio"
koje će se održati u ponedjeljak, 23. studenog 2015. godine u 12,00 sati u dvorani 6 Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave grupi redovitih studenata JUH-LUA na četvrtoj godini preddiplomskog studija iz kolegija „Upravljanje marketingom“, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:
- Prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen, predsjednik povjerenstva
- Izv. prof.. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić, član povjerenstva
- Prof. dr. sc. Biljana Crnjak Karanović, član ( Ekonomski fakultet Split)
Dekan
Prof. dr. sc. Lajoš Žager
O G L A Š A V A
Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno - nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr. sc. Sandre Horvat, na temu:
"Upravljanje holističkom marketinškom organizacijom – I dio"
koje će se održati u ponedjeljak, 23. studenog 2015. godine u 12,00 sati u dvorani 6 Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave grupi redovitih studenata JUH-LUA na četvrtoj godini preddiplomskog studija iz kolegija „Upravljanje marketingom“, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:
- Prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen, predsjednik povjerenstva
- Izv. prof.. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić, član povjerenstva
- Prof. dr. sc. Biljana Crnjak Karanović, član ( Ekonomski fakultet Split)
Dekan
Prof. dr. sc. Lajoš Žager