Prezentacija nagrađenih marketinških planova studenata diplomskog studija Turizam

 
 
U četvrtak, 16. travnja 2015. godine, uz prisustvo gradonačelnika Slavonskog broda dr. Mirka Duspare, direktorice Turističke zajednice grada Slavonskog Broda dr.sc. Biljane Lončarić i brojnih predstavnika medija, u Slavonskom Brodu je održana prezentacija nagrađenih projekata studenata diplomskog studija Turizam Ekonomskog fakulteta Zagreb Sveučilišta u Zagrebu.
 
Riječ je o jednoj vrijednoj inicijativi Katedre za turizam, u okviru koje se nastojalo povezati nastavne aktivnosti na diplomskom sveučilišnom studiju s potrebama turističkog gospodarstva jedne turističke destinacije.
 
Na poziv gradonačelnika i Turističke zajednice grada Slavonskog Broda, u studenom 2014. godine, studenti diplomskog studija „Turizam“ su bili pozvani da sudjeluju u izradi marketinških planova za dva turistička proizvoda: Slavonski Brod - grad I. B. Mažuranić i Dragutina Tadijanovića (literarni turizam) i Slavonski Brod - trgovački centar (shopping turizam). Za potrebe projekta organizirano je i studijsko putovanje u Slavonski Brod, 22.11.2014. godine, na kojem su se studenti upoznali s turističkom destinacijom te potencijalima i mogućnostima razvoja ovih oblika turizma. Uz 35 studenata na studijskom putovanju je bilo i 8 članova Katedre za turizam iz redova nastavnika i suradnika, koji su na susretu s gradonačelnikom prezentirali mogućnosti suradnje između grada i Katedre za turizam Ekonomskog fakulteta – Zagreb.
 
Pod vodstvom prof.dr.sc. Darka Prebešca i doc.dr.sc. Josipa Mikulića, u okviru obaveznog kolegija „Marketinški menadžment u turizmu“, sedam projektnih timova od po pet članova radilo je tijekom zimskog semestra na realizaciji ovog projekta. Konačne verzije marketinških planova dostavljene su Naručitelju početkom ožujka 2015.
 
Turističko vijeće Grada Slavonskog Broda, pod predsjedanjem gradonačelnika, pažljivo je evaluiralo svih sedam prispjelih radova i na svojoj sjednici, održanoj 30.03.2015. godine, izabralo dva najbolja projekta:
 
·         Marketinški plan za turistički proizvod literarnog turizma – autori studenti: Donna Biljak, Silvija Matošević, Eva Medak, Nikolina Špiranec
·         Marketinški plan za turistički proizvod shopping turizma – autori studenti: Mateja Bašić, Monika Stankić, Luka Šavar, Karolina Šuliček,  Ivo Vrkljan
 
Prezentacija nagrađenih radova i uručivanje nagrada studentima upriličeno je u izložbenom salonu Becić, u kući Brlić, na središnjem gradskom trgu u Slavonskom Brodu. Gradonačelnik se zahvalio studentima i profesorima koji su sudjelovali u projektu i naglasio da je riječ o vrlo kvalitetnim prijedlozima koji će biti inkorporirani u planove razvoja turizma grada Slavonskog broda, ali i predstavljati podlogu za privlačenje potencijalnih privatnih investitora i sredstava iz fondova EU. Naručitelj je dobio mnoštvo kreativnih ideja, a studentima je ovo bilo jedno zanimljivo i korisno iskustvo koje im je omogućili stjecanje novih znanja i kompetencija iz marketinškog menadžmenta u turizmu.