Objavljena knjiga urednika Knežević, B.; Wachs, K.

Objavljena je međunarodna znanstvena knjiga:

Knežević, B., Wach, K. (urednici, 2014), International Business from the Central European Perspective, Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet, Zagreb, Hrvatska
 
 
Knjiga sadrži 10 poglavlja i podijeljena je u 4 tematske cjeline. Prva dva poglavlja obrađuju Europeizaciju kao posebni slučaj internacionalizacije poslovanja. Sljedeća tri poglavlja diskutiraju proces internacionalizacije s aspekta poslovanja poduzeća. Dok je internacionalizacija poduzetništva tema tri iduća poglavlja. Dva posljednja poglavlja odnose se na problematiku međunarodnog marketinga i trgovine. Sva poglavlja ukazuju na specifičnosti Srednje Europe.

Izdavanje knjige financirano je od strane Međunarodnog Višegradskog fonda (IVF -International VIsegrad Fund) sa sjedištem u Bratislavi (Slovačka), a veliki dio rezultata istraživanja prezentiran u knjizi proizlazi iz projekta "Oblici internacionalizacije poslovanja u Višegradskim zemljama - u potrazi za regionalnim specifičnostima" koji je proveden 2013. i 2014. godine od strane 5 srednjoeuropskih država i koordiniran od strane Ekonomskog sveučilišta u Krakovu (Poljska). Ova knjiga je jedna od 5 međunarodnih knjiga koje su objavljene ili će btiti objavljene u sklopu navedenog projekta. 

******
  Faculty of Economics and Business Zagreb is a publisher of the interntational scientific book:

Knežević, B., Wach, K. (editors, 2014), International Business from the Central European Perspective, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Croatia

The book includes 10 chapters and is divided into four thematic parts. The first two chapters deal with the Europeanisation as a special case of internationalisation processes, and can be considered as the introduction. The next three chapters discuss the process of internationalisation from the business perspective. International entrepreneurship as a special theme within international business is included in next three chapters. The last two chapters end the book with the very crucial issues of international marketing and reatrade. All ten chapters reveal the Central European specifics and features of international business.

The publication is funded by the International Visegrad Fund (IVF) within the project entitled “Patterns of Business Internationalization in Visegrad Countries – In Search for Regional Specifics” conducted in the years 2013-2014 by five Central European universities and coordinated by the Cracow University of Economics. The book is one out of five international books which are published within this research project.