Novi sveučilišni udžbenik "Izvori konkurentske prednosti u XXI. stoljeću"

 U izdanju Sveučilišta u Dubrovniku u siječnju 2013. godine izašao je iz tiska novi sveučilišni udžbenik pod naslovom Izvori konkurentske prednosti u XXI. stoljeću, autorica doc. dr. Ivone Vrdoljak Raguž, doc. dr. Lare Jelenc i doc. dr. Najle Podrug.
Udžbenik je namijenjena studentima preddiplomskog, diplomskog i poslijediplomskog studija kolegija Menadžmenta, Strateškog menadžmenta i srodnih kolegija.
 
 
 
 
Izvadci iz recenzija:
 
Prof. dr. sc. Želimir Dulčić
Knjiga Izvori konkurentnosti u XXI. stoljeću hvale je vrijedan rad tri mlade autorice, koje zajedno imaju točno stotinu godina, ali iza kojih već sada stoji bogat opus napisanih i objavljenih radova iz područja strateškog menadžmenta. Želim istaknuti i to da su autorice, svojim radovima i u njima izraženim stavovima, uspješno povezale dubrovačku, riječku i zagrebačku "školu" strateškog menadžmenta. Knjiga, koja je bila predmetom ove recenzije, moderno je koncipirana, idejama nova i sadržajem intrigantna. Pristup je autoricâ znanstven, ali ne toliko da bi ostao na visokoj razini teorijske apstrakcije, što omogućuje dostupnost široj čitalačkoj publici. Sam odnos prema temi, a to su izvori konkurentnosti, posve je inovativan i originalan. Vidljiv je i prepoznatljiv "ženski rukopis" u kreiranju načina kako ostvariti konkurentske sposobnosti.
 
 
Prof. dr. sc. Ivan Mencer
Procesi u tranziciji hrvatskih, najčešće najutjecajnijih poduzeća pokazuju da se pojedinci koji su, kao pripadnici najvišeg poslovodstva, imali moć pridonositi njihovu daljnjem razvoju, često nisu praktički ponašali prema postulatima menadžmenta i strateškog menadžmenta. Posljedice su prečeste neuspjele transformacije i nestanak poduzeća s tržišta ili, u najboljem slučaju, duže vremensko vegetiranje. Istodobno, hrvatska iskustva upućuju i na uspješne transformacije i stvaranje potpuno novih poduzeća. Upravo zbog tih raznovrsnih posljedica koje se mogu okarakterizirati kao uspješne i neuspješne, smatram krajnje oportunim pripremiti rukopis ove znanstvene knjige za potrebe učenja na sveučilištima u Republici Hrvatske. Istodobno, pripremu ove znanstvene knjige smatram vrijednim doprinosom opusu o problematici poslovanja i razvoja poduzeća u Republici Hrvatskoj. Tim više što dolazi iz mladih znanstvenica koje pripadaju novom valu hrvatskih intelektualki na području ekonomije, grane organizacije i menadžmenta. Zbog toga smatram da je ova znanstvena knjiga u kontekstu hrvatske stručne literature izvorno
djelo kojem bi i znanstvenici, konzultanti i praktičari u provedbi realnog razvoja pojedinog poduzeća, trebali posvetiti duboku pozornost.
 
 
Prof. dr. sc. Darko Tipurić
Knjiga je znanstvena monografija o konkurentskoj prednosti, tematski usredotočena na potencijalne izvore konkurentskih prednosti u XXI. stoljeću. Ona je nova, moderna i prijeko potrebna, ponajprije znanstvenoj i široj stručnoj javnosti zainteresiranoj za proučavanje konkurentskih prednosti i njezinih potencijalnih, novih izvora, a zatim i svima koji se praktično bave menadžmentom. Knjiga otvara brojna pitanja važna za teoriju strateškog menadžmenta, no zanimljiva je svim istraživačima u području društvenih i humanističkih znanosti. Ona je vrijedan izvor znanja za teoretičare, praktičare, ali i za studente koji će, na različitim razinama akademskog obrazovanja, posegnuti za vrijednim tekstovima kojima mogu dopuniti svoje udžbeničko znanje.