SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
Ekonomski fakultet
ZAGREB - HRVATSKA
UNIVERSITY OF ZAGREB
Faculty of Economics & Business
ZAGREB - CROATIA
Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja ( NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Tonći Lazibat, dana 04.02.2013. godine,
O G L A Š A V A
Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno - nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr. sc. Ružica Butigan, na temu
"Pojmovno određenje marketinga: definicija, bit i razvoj marketinga"
koje će se održati u utorak, 19. veljače 2013. godine u 10,00 sati u dvorani 26, Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave, u grupi redovnih studenata ŠIR-ŽUŽ na drugoj godini preddiplomskog studija Poslovne ekonomije iz kolegija Marketing, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:
- Prof, dr, sc, Jozo Previšić
- Prof. dr. sc. Vesna Žabkar,
- doc. dr. sc. Zoran Krupka
- zamjenik doc. dr. sc. Sunčana Piri Rajh
Dekan
Prof. dr. sc. Tonći Lazibat
O tome obavijest:
1. Dr. sc. Ružica Butigan
2. Rektorat Sveučilišta u Zagrebu
3. Stručno povjerenstvo
4. Oglasna ploča Fakulteta
5. Pismohrana
_______________________________________________
SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
Ekonomski fakultet
ZAGREB - HRVATSKA
UNIVERSITY OF ZAGREB
Faculty of Economics & Business
ZAGREB - CROATIA
Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja ( NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Tonći Lazibat, dana 04.02.2013. godine,
O G L A Š A V A
Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno - nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr. sc. Miroslav Mandić, na temu
"Pojmovno određenje marketinga: definicija, bit i razvoj marketinga"
koje će se održati u utorak, 19. veljače 2013. godine u 8,00 sati u dvorani 21, Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave u grupi redovnih studenata PUN-ŠIP na drugoj godini preddiplomskog studija Poslovne ekonomije iz kolegija Marketing, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:
- Prof, dr, sc, Jozo Previšić
- Prof. dr. sc. Vesna Žabkar,
- Doc. dr. sc. Zoran Krupka
- zamjenik doc. dr. sc. Sunčana Piri Rajh
Dekan
Prof. dr. sc. Tonći Lazibat
O tome obavijest:
1. Dr. sc. Miroslav Mandić
2. Rektorat Sveučilišta u Zagrebu
3. Stručno povjerenstvo
4. Oglasna ploča Fakulteta
5. Pismohrana
____________________________________________________________________________________
SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
Ekonomski fakultet
ZAGREB - HRVATSKA
UNIVERSITY OF ZAGREB
Faculty of Economics & Business
ZAGREB - CROATIA
Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja ( NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Tonći Lazibat, dana 04.02.2013. godine,
O G L A Š A V A
Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno - nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr. sc. Goran Vlašić, na temu:
"Pojmovno određenje marketinga: razine primjene i temeljne funkcije marketinga"
koje će se održati u utorak, 19. veljače 2013. godine u 11,00 sati u dvorani 26, Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave u grupi redovnih studenata ŠIR-ŽUŽ na drugoj godini preddiplomskog studija Poslovne ekonomije iz kolegija Marketing, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:
- Prof, dr, sc, Jozo Previšić
- Prof. dr. sc. Vesna Žabkar,
- Doc. dr. sc. Zoran Krupka
- zamjenik doc. dr. sc. Sunčana Piri Rajh
Dekan
Prof. dr. sc. Tonći Lazibat
O tome obavijest:
1. Dr. sc. Goran Vlašić
2. Rektorat Sveučilišta u Zagrebu
3. Stručno povjerenstvo
4. Oglasna ploča Fakulteta
5. Pismohrana
_____________________________________________________
SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
Ekonomski fakultet
ZAGREB - HRVATSKA
UNIVERSITY OF ZAGREB
Faculty of Economics & Business
ZAGREB - CROATIA
Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja ( NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Tonći Lazibat, dana 04.02.2013. godine,
O G L A Š A V A
Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno - nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr sc. Vatroslav Škare, na temu
"Pojmovno određenje marketinga: razine primjene i temeljne funkcije marketinga"
koje će se održati u utorak, 19. veljače 2013. godine u 9,00 sati u dvorani 21, Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave u grupi redovnih studenata PUN-ŠIP na drugoj godini preddiplomskog studija Poslovne ekonomije iz kolegija Marketing, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:
- Prof, dr, sc, Jozo Previšić
- Prof. dr. sc. Vesna Žabkar,
- Doc. dr. sc. Zoran Krupka
- zamjenik doc. dr. sc. Sunčana Piri Rajh
Dekan
Prof. dr. sc. Tonći Lazibat
O tome obavijest:
1. Dr. sc. Vatroslav Škare
2. Rektorat Sveučilišta u Zagrebu
3. Stručno povjerenstvo
4. Oglasna ploča Fakulteta
5. Pismohrana