Najava nastupnih predavanja (Butigan, Mandić, Škare, Vlašić)

SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
Ekonomski fakultet
ZAGREB - HRVATSKA

UNIVERSITY OF ZAGREB
Faculty of Economics & Business
ZAGREB - CROATIA

Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja ( NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Tonći Lazibat, dana 04.02.2013. godine,

                                                         O G L A Š A V A


Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno -  nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr. sc. Ružica Butigan, na temu

"Pojmovno određenje marketinga: definicija, bit i razvoj marketinga"


koje će se održati u utorak, 19. veljače  2013. godine u 10,00 sati u dvorani 26, Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave, u grupi redovnih studenata ŠIR-ŽUŽ  na drugoj godini preddiplomskog studija Poslovne ekonomije iz kolegija Marketing, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:

-  Prof, dr, sc, Jozo Previšić
-  Prof. dr. sc. Vesna Žabkar,
-  doc. dr. sc. Zoran Krupka  
- zamjenik doc. dr. sc. Sunčana Piri Rajh
 

                                                                                                                Dekan
Prof. dr. sc. Tonći Lazibat


O tome obavijest:
1. Dr. sc. Ružica Butigan   
2. Rektorat Sveučilišta u Zagrebu
3. Stručno povjerenstvo
4. Oglasna ploča Fakulteta
5. Pismohrana

_______________________________________________


SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
Ekonomski fakultet
ZAGREB - HRVATSKA

UNIVERSITY OF ZAGREB
Faculty of Economics & Business
ZAGREB - CROATIA

Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja ( NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Tonći Lazibat, dana 04.02.2013. godine,

                                                         O G L A Š A V A


Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno -  nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr. sc. Miroslav Mandić, na temu

"Pojmovno određenje marketinga: definicija, bit i razvoj marketinga"


koje će se održati u utorak, 19. veljače  2013. godine u 8,00 sati u dvorani 21, Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave u grupi redovnih studenata PUN-ŠIP  na drugoj godini preddiplomskog studija Poslovne ekonomije iz kolegija Marketing, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:

-  Prof, dr, sc, Jozo Previšić
-  Prof. dr. sc. Vesna Žabkar,
-  Doc. dr. sc. Zoran Krupka  
- zamjenik doc. dr. sc. Sunčana Piri Rajh
 

Dekan
Prof. dr. sc. Tonći Lazibat


O tome obavijest:
1. Dr.  sc. Miroslav Mandić  
2. Rektorat Sveučilišta u Zagrebu
3. Stručno povjerenstvo
4. Oglasna ploča Fakulteta
5. Pismohrana
____________________________________________________________________________________


SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
Ekonomski fakultet
ZAGREB - HRVATSKA

UNIVERSITY OF ZAGREB
Faculty of Economics & Business
ZAGREB - CROATIA

Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja ( NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Tonći Lazibat, dana 04.02.2013. godine,

                                                         O G L A Š A V A


Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno -  nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr. sc. Goran Vlašić, na temu:

"Pojmovno određenje marketinga: razine primjene i temeljne funkcije marketinga"


koje će se održati u utorak, 19. veljače  2013. godine u 11,00 sati u dvorani 26, Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave u grupi redovnih studenata ŠIR-ŽUŽ  na drugoj godini preddiplomskog studija Poslovne ekonomije iz kolegija Marketing, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:

-  Prof, dr, sc, Jozo Previšić
-  Prof. dr. sc. Vesna Žabkar,
-  Doc. dr. sc. Zoran Krupka  
- zamjenik doc. dr. sc. Sunčana Piri Rajh
 

Dekan
Prof. dr. sc. Tonći Lazibat


O tome obavijest:
1. Dr. sc. Goran Vlašić   
2. Rektorat Sveučilišta u Zagrebu
3. Stručno povjerenstvo
4. Oglasna ploča Fakulteta
5. Pismohrana

_____________________________________________________

 


SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
Ekonomski fakultet
ZAGREB - HRVATSKA

UNIVERSITY OF ZAGREB
Faculty of Economics & Business
ZAGREB - CROATIA
Na temelju članka 2. Odluke o obliku i načinu provedbe nastupnog predavanja za izbor u znanstveno-nastavna, umjetničko-nastavna i nastavna zvanja ( NN 129/2005), dekan Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Tonći Lazibat, dana 04.02.2013. godine,

                                                         O G L A Š A V A


Nastupno predavanje pristupnika u natječaju za izbor u znanstveno -  nastavno zvanje docenta na Katedri za marketing, dr sc. Vatroslav Škare, na temu

"Pojmovno određenje marketinga: razine primjene i temeljne funkcije marketinga"


koje će se održati u utorak, 19. veljače  2013. godine u 9,00 sati u dvorani 21, Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u okviru redovite nastave u grupi redovnih studenata PUN-ŠIP  na drugoj godini preddiplomskog studija Poslovne ekonomije iz kolegija Marketing, pred stručnim povjerenstvom u sastavu:

-  Prof, dr, sc, Jozo Previšić
-  Prof. dr. sc. Vesna Žabkar,
-  Doc. dr. sc. Zoran Krupka  
- zamjenik doc. dr. sc. Sunčana Piri Rajh
 

Dekan
Prof. dr. sc. Tonći Lazibat


O tome obavijest:
1. Dr. sc. Vatroslav Škare  
2. Rektorat Sveučilišta u Zagrebu
3. Stručno povjerenstvo
4. Oglasna ploča Fakulteta
5. Pismohrana